Mindenütt több Coca-Colát isznak
Elsősorban az eladási volumen növekedése miatt 5,9 százalékkal bővült a világ elsőszámú üdítőgyártója, a Coca-Cola Co. profitja az idei harmadik negyedévben.
Elsősorban az eladási volumen növekedése miatt 5,9 százalékkal bővült a világ elsőszámú üdítőgyártója, a Coca-Cola Co. profitja az idei harmadik negyedévben.
A cég teljesíteni akarja azt az egy évvel ezelőtt hatályba lépett előírást, amely szerint a magas cukor- és sótartalmú termékeket száműzni kell az iskolákból. Bár ez a jogszabály nem a gyártóra, hanem alapvetően a forgalmazókra, vagyis a büfésekre ró kötelezettséget.
A Coca-Cola új reklám szpottal folytatja az elhízás elleni kampányát. Szakmai fórumok képmutatással vádolják az amerikai vállalatot, mert véleményük szerint az elhízás terjedése miatt éppen az olyan fmcg-cégek okolhatóak, mint az üdítőgyártó nagyhatalom.
Zöld címkéjű kólát dobott piacra Argentínában a Coca-Cola – írja a Daily Mail. Kolumbiában pedig a kólagyár jégből készült üvegben hozza forgalomba termékét.
Elsősorban a kedvezőtlen globális makrogazdasági környezet, és a rossz időjárás miatt csökkent a Coca-Cola bevétele és profitja a második negyedévben éves összevetésben.
A HP három hónapig napi 24 órában üzemelő digitális nyomdagépeivel érte el az üdítős cég a 800 milliós címkeszámot.
Rekordmennyiségű, 800 millió személyre szóló címkét gyártott az Indigo WS6000 digitális nyomdagép sorozatával a HP a Coca-Cola eddigi legnagyobb személyre szabott imázskampányához.
Továbbra is a technológiai cégek uralják a világ legértékesebb márkáinak rangsorát: 2013-ban az Apple, a Google és az IBM került az első három helyre.
Licitálni lehet a Coca-Cola valódinak mondott receptjére a világhálón. Tulajdonosa 5 millió dolláros - 1,1 milliárd forintos - nyitóáron árulja, a villámvétel 15 millió dollárba kerül.
Csökkent, de a szakértők által vártnál nagyobb lett a Coca-Cola idei első negyedévi adózott eredménye.
A halottkém jelentése szerint a kiugró kólafogyasztás is komolyan hozzájárult egy harmincéves új-zélandi nő halálához. A Coca-Cola szerint nem bizonyított az összefüggés.
Figyelmeztető sztrájkot tartanak ötven németországi Coca-Cola-üzemben a dolgozók a jövő héten hétfőtől, hogy nyomatékot adjanak bérköveteléseiknek.
A gyümölcsös ízekben kapható dobozos Angry Birds üdítő pár hét alatt meghódította Finnországot, a felmérések szerint többet isznak belőle a finnek, mint Coca-Colából és a Pepsiből - írja az Index.
Külföldön már vetítik a tévécsatornák a Coca-Cola idei karácsonyi reklámját, amelyben a Budapestet is megjárt óriásmikulás szerepel.
Az üdítőital-gyártó cég elismerte, hogy jövőre belép a szponzorok sorába a Lotus csapatánál. Ezzel a szerződéssel a Burn nevű energiaital népszerűsítésén fog fáradozni Kimi Räikkönen.