Hat emlékezetes Coca-Cola tévéreklám
Pemberton doki receptgyűjteményében nem csupán a sűrű, barna folyadék előállításának fortélya rejtőzött, hanem némi marketinges tudás is. Íme, a Coca-Cola tévés hódító hadjáratának mérföldkövei.
Pemberton doki receptgyűjteményében nem csupán a sűrű, barna folyadék előállításának fortélya rejtőzött, hanem némi marketinges tudás is. Íme, a Coca-Cola tévés hódító hadjáratának mérföldkövei.
Ki ne hallott volna a Coca-Cola, a Fa szappan vagy a Cézár konyak hatvanas-hetvenes évekbeli sikeréről? A világmárkák fogyasztói társadalomra gyakorolt hatásáról, szerepéről Valuch Tibort, az MTA Politikatudományi Intézetének tudományos tanácsadóját kérdeztük.
A Nemzetközi Labdarúgó Szövetség (FIFA) korrupciós ügyei kapcsán aggodalmukat fejezték ki a szponzorok is, mert attól tartanak, hogy a botrányok kereskedelmi károkat is okoznak.
Jóllehet az Apple-t számos bírálat érte az elmúlt időszakban, amiért az iPhone-ok adatok tömegét gyűjtik, gazdaságilag a cégnek igencsak jól megy. Egy friss amerikai rangsorból kiderült, hogy a vállalaté a világ legértékesebb márkája, megelőzve a Google-t.
A Coca-Cola cég tagadja, hogy napvilágra került volna az üdítő hozzávalóinak titkos listája.
Egy 1979-es forrásra hivatkozik a lakat alatt őrzött Coca-Cola-recept állítólagos leleplezője. Egy amerikai weboldalon hozták nyilvánosságra a hozzávalók eddig ismeretlen arányait.
A Coca-Cola Co. több mint háromszorosára növelte adózott eredményét a tavalyi utolsó negyedévben az előző év azonos időszakához képest.
Kínai helyett japán nyelvű pohárköszöntővel emelte poharát a Hu Csin-tao (Hu Jintao) kínai elnök tiszteletére rendezett washingtoni díszvacsorán a Coca-Cola vállalat feje.
A Coca-Cola 22 ezer pohárkészletet hív vissza az USA-ban, mert a poharak színezőanyaga az egészségre veszélyes kadmiumot tartalmaz.
Elsőre a poszter úgy néz ki, mint egy normál kólás plakát. Andy Warhol neve azonban még ma is sokat nyom a latban.
Elkészült a Coca-Cola Snow globe című karácsonyi kampánya, amelyet 90 országban fognak vetíteni. Az ünnepi kampányfilm november 21-én debütál majd Angliában, de a reklámfilmzene már most is elérheő Shake-up Christmas néven - olvasható a Szívlapát blogon.