A Thisamericanlife.org oldal azt állítja, hogy megvan a recept, mely tartalmazza a különböző olajok, fűszerek mennyiségét a Merchandise 7X-hez, ami a Coca-Cola különleges ízvilágát adja, bár csupán egy százaléknyi az aránya a szomjoltóban.
1886 óta titkos a Coca-Cola receptje, John Pemberton patikus ugyanis ekkor kísérletezte ki a barna ital összetevőinek helyes arányát, hogy létrejöjjön a gyógyító folyadék.
Most egy 1979-es újságcikk fotóját találták meg a "felfedezők" az Atlanta Journal-Constitution február 8-ai számában, melyen valaki egy könyvet tart a kamera felé Pemberton receptjének másolatával - írja a Telegraph.
Az eredetit is Atlantában őrzik, 24 órás felügyelet mellett. A titkos receptet sokan próbálták már kitalálni és leutánozni, kérdés, hogy ez valóban az igazi-e.
Az állítólagos recept pedig: (az amerikai mértékegységek átváltásával)
Kokakivonat 3 dkg (1903-ig használtak a Coca-Colához friss kokalevelet, méghozzá poharanként kilenc milligrammot, azóta a kokát a megszáradt levélből vonják ki és mennyiségét is jelentősen csökkentették).
Citromsav 3 uncia = 8,5 dkg
Koffein 1 uncia = 2,83 dkg
Cukor 30 (a mértékegységet nem tudták megállapítani)
Víz 2,5 gallon = 9,475 liter
Lime-dzsúsz 2 pint = 0,95 liter
Vanília 1 uncia = 2,83 dkg
Karamell 1,5 uncia = 4,25 dkg
A 7X összetevői (használj 2 uncia (5,66 dkg) keményítőt 5 gallon (18,95 liter) sziruphoz):
Alkohol 8 uncia = 22,68 dkg
Narancsolaj 20 csepp
Citromolaj 30 csepp
Szerecsendió olaj 10 csepp
Korianderolaj 5 csepp
Neroli (keserű narancsvirág-olaj) 10 csepp
Fahéj 10 csepp
A hétpecsétes titkot folyamatosan próbálják feltörni, egy magyar oldalakon is találgatják, mi lehet az eredeti. Azt is rebesgetik azonban, hogy nincs is titkos recept.
1993-ben már felreppent a hír, hogy megvan az összetevők és a megfelelő mennyiségek listája, mely valóban hasonlít a mostanira, azonban a vállalat eddig nem reagált a "találmányra". A hagyomány szerint a cégnél két ember tudja csak a receptet, és az 1892-es alapítás óta folyamatosan adják át a következő generációnak ezt a tudást. Amíg a Coca-Cola nem hajlandó felfedni saját titkát, a leleplezésre irányuló próbálkozások sem lesznek hitelesek.
Az sem valószínű, hogy ártalmasak lennének az ilyen találgatások a Coca-Colának. Megállapították ugyanis, hogy az ital a világ legértékesebb márkája. A
weboldalukon egyenesen azt állítják, a Coca-Cola az OK után a legelterjedtebb szó e földkerekségen.