Fotó: Ennél kreatívabb szavazást nem tudunk elképzelni
A választások egyik legerősebb szavazós fotóját egy Forma–1-rajongó készítette.
A választások egyik legerősebb szavazós fotóját egy Forma–1-rajongó készítette.
A négyszeres világbajnok Sebastian Vettel, a Ferrari német pilótája nyert pályafutása 200. Forma-1-es futamán, a vasárnapi Bahreini Nagydíjon.
A Ferrari német pilótája megnyerte pályafutása 200. Forma-1-es futamát, csapattársa, Kimi Räikkönen elütötte egyik szerelőjét.
A leginkább a Forma–1-es közvetítésekből ismert sportriporter az egyik navigációs készülék-gyártó hivatalos hangja lett. Laza és vicces kifejezéseket, illetve F1-kiszólásokat is kapunk tőle.
A háromszoros világbajnok konkrétan ezzel az autóval teljesítette az 1984-es monte-carlói esős nagydíjat.
Ezúttal nem az autókat és a technikát, hanem inkább egy kicsit a száguldó cirkusz emberi arcát mutatjuk. Barcelonában, az első idei F1 teszten jártunk.
Véget ért az idei első Forma–1-es teszt, mutatjuk a helyszínen készült felvételeket, és vázoljuk a fontosabb tudnivalókat.
Német sajtóértesülések szerint Miamiban és Vietnam fővárosában, Hanoiban is rendeznek futamot a jövő évtől a Formula–1-ben. Visszatérhet az Argentin Nagydíj is.
A szokásosnál jóval hidegebb időjárás miatt már az első két napja sem volt zökkenőmentes a Formula–1-es mezőny első hivatalos kollektív tesztelésének, szerdán azonban meg sem tudták kezdeni a munkát a csapatok, mivel havazik Barcelonában.
Az idei Forma–1-es autók közös vonása az úgynevezett "halo", amit mi az idei első F1-teszten, Barcelonában kaptunk lencsevégre.
A Mercedes Valtteri Bottas sisakjára rögzített egy kamerát, így azt láthatjuk, amit a versenyző is.
Ma reggel a McLaren is leleplezte idei fejlesztésű Forma–1-es autóját, mely a csapat klasszikus színét kapta meg.
Mutatjuk az összes, eddig hivatalosan leleplezett Forma–1-es járgányt, melyek két dologban nagyon különböznek tavalyi elődeiktől.
Végre lehullott a lepel az olasz csapat idei fejlesztésű Forma–1-es versenyautójáról.
Olvasónk fotói alapján a híres belgiumi versenypályán mostanság nem igazán alkalmasak a körülmények a F1-versenyzésre.
A kiugróan magas összeget egyrészt a limitált darabszám, másrészt a lényegében újkori állapot indokolja.
A sorozat tulajdonosa előbb a gridgirl-korszakot zárta le, most pedig egy újabb sok évtizedes hagyománnyal szakít: a legtöbb futam a megszokotthoz képest később kezdődik majd.
A sorozat tulajdonosa, az amerikai Liberty Media szerint a lányok effajta szerepeltetése nem illik a márka értékeihez.