#FLIRT










Nincs elég vonat, trükköznie kell a MÁV-nak
 

Nincs elég vonat, trükköznie kell a MÁV-nak

Nincs elegendő jó minőségű távolsági személykocsija a vasúttársaságnak, ezért regionális célra épített motorvonatokat vezényel távolsági forgalomba a következő menetrendi évben – olvasható a Magyar Időkben.

MTI MTI

Megjöttek az újabb Flirt motorvonatok a MÁV-Starthoz
 

Megjöttek az újabb Flirt motorvonatok a MÁV-Starthoz

Már jól ismerik a MÁV-Start utasai a Flirt motorvonatokat, amelyek elsősorban az elővárosi vonalakon járnak. A sárga-fehér-kék szerelvényekből újabb kettő érkezett a gyártótól – írja az Indóház.hu. A tervek szerint év végére lesz teljes a flotta.

hvg.hu hvg.hu

A peronokra is panasz van a 44 milliárd forintból felújított vasútvonalon
 

A peronokra is panasz van a 44 milliárd forintból felújított vasútvonalon

Egyes megállókban túl nagy a távolság a peron és a vonatok ajtaja között a Budapest–Esztergom-vonalon, amelyet 44 milliárd forintból újítottak fel, de a korszerűsítését még mindig nem sikerült teljesen befejezni. A 24.hu Vörösvárbánya és Aquincum megállókat említi példaként, ahol nemcsak a rés nagyságával van baj, hanem a szintbeli különbségekkel is. A NIF szerint az új Flirt motorvonatok forgalomba állításával megszűnik majd ez a probléma.

hvg.hu hvg.hu

Már a századik Flirt vonatot küldik pályára augusztusban
 

Már a századik Flirt vonatot küldik pályára augusztusban

Megérkezett Svájcból Magyarországra a MÁV-START századik Flirt motorvonata, amelyet várhatóan augusztusban állítanak forgalomba – közölték pénteken. 2013 őszén kötöttek a svájci Stadler Bussnang AG-vel 42 ilyen villamos motorvonat gyártására, ebbe tartozik bele a most megérkezett szerelvény. Ha az összes itt lesz Magyarországon, akkor 102 darabosra nő a Flirt-flotta.

MTI / hvg.hu MTI / hvg.hu

Motorvonatok: Az új flotta fele már itt van, újabb megrendelés jöhet
 

Motorvonatok: Az új flotta fele már itt van, újabb megrendelés jöhet

Forgalomba állt hétfőn a Budapest-Vácrátót-Vác és a Budapest-Vác-Szob vonalakon a MÁV-START huszonegyedik új motorvonata, egy alacsonypadlós Flirt. A Stadlerrel korábban 42 szerelvény gyártásáról írtak alá szerződést. A flotta fele már megérkezett, a hiányzó járműveket legkésőbb 2015. szeptember végéig átadják – ígérik.

MTI MTI


Fotó: Így néznek ki a GYSEV vadonatúj vonatai
 

Fotó: Így néznek ki a GYSEV vadonatúj vonatai

A Budapesten már ismert Flirt típusú motorvonatokkal fiatalítják a GYSEV flottáját, de ezek a járművek nem piros-fehérek, hanem zöld-sárgák lesznek. Akinek szerencséje volt, láthatott hétfőn Budapesten két ilyen kocsit, amelyeket villanymozdonnyal vontattak a Stadler lengyelországi üzeméből Sopronba az újpesti vasútállomáson át. A kocsiszekrényeket Szolnokon gyártották. Az új szerelvények oldalát szürke fóliával védték a sérülésektől.

MTI / hvg.hu MTI / hvg.hu

Ősszel újabb FLIRT vonatokat állít üzembe a GYSEV
 

Ősszel újabb FLIRT vonatokat állít üzembe a GYSEV

2015 első negyedévében további három vonat érkezik a vasúti társasághoz. Az új járművek a Sopron–Szombathely–Szentgotthárd vonal mellett a Sopron–Győr vasútvonalon, illetve a Hegyeshalom-Csorna-Porpác vonal most induló villamosítási munkáit követően Csorna és Szombathely között közlekednek majd.

MTI MTI


Fotó: már Budapesten vannak a MÁV-Start első új motorvonatai
 

Fotó: már Budapesten vannak a MÁV-Start első új motorvonatai

Megérkezett Budapestre a MÁV-Start új motorvonatai közül az első kettő a Stadler svájci gyárából. A Flirt típusú motorvonatok ismerősek lehetnek, már vannak ilyenek itthon, de azok még piros-fehérek. Az új járművek kék-fehérek, az ajtók pedig sárgák, összesen 211 ülőhely van rajtuk. Csütörtök délelőtt Rákosrendezőn láthatták az első két Flirtöt azok, akik éppen arra jártak.

hvg.hu hvg.hu