Hiába LaFerrari, ezt talán mégse kéne – videó
Akármennyire ügyes a sofőr, 963 lóerőt nem menő közúton szabadjára engedni.
Akármennyire ügyes a sofőr, 963 lóerőt nem menő közúton szabadjára engedni.
Az olaszok legerősebb modelljéből kevesebb, mint negyven példányt gyártanak, egyenként 2,5 millió eurós áron, így nagyon meg kell becsülni azokat a pillanatokat, amikor egyszerre többet is láthatunk rendeltetésszerű használat közben.
Aki beteheti a lábát a Ferrari maranellói szélcsatorna-komplexumába, az nagy valószínűség szerint nem arra számít, hogy ott egy teljes harci díszbe öltözött síelővel találja szembe magát. Pedig előfordul, hogy a szuperautók helyett a havas domboldalak egyik harcosát optimalizálják a vörösök…
Frissített változatot készít a Ferrari az F12 Berlinettából: az M típusjellel ellátott változatról már el is készültek az első kémfotók.
Mindössze 30 manuális váltóval szerelt Ferrari 599 GTB-t gyártottak az olaszok, melyek közül csak tíz példányt szántak az európai piacra. Ezek közül árulnak most egyet Hollandiában.
Az 1950-ben gyártott Ferrari 166 MM-et maga Gianni Agnelli, a Fiat első embere rendelte magának. A ritkaság most meg is nyert egy osztályonfelüli szépségversenyt.
Egy kanárisárga Ferrari 430 Spider – vagyis nyitott tetős – szupersportkocsi figyelt, egy még csak kopottnak sem nevezhető, kerekesszékes felfestésű helyen, Óbudán.
A Ferrari saját tesztpályája Fioranóban három évtized szupersportautóit szolgálta már ki. Itt tölti napjait Dario Benuzzi, a gyártó tesztpilótája.
Három hét múlva eladó sorba kerül egy Ferrari 250 GT SWB California Spyder. A típusból mindössze 56 darabot készítettek, de az árverésre kerülő változat ennél még ritkább, hiszen annak a 16 példánynak az egyike, amelyek elöl nem kaptak külön lámpaburát. A tökéletesen restaurált, díjnyertes példány becsült értéke jócskán meghaladja a tízmillió eurót. Csak emlékeztetőül, a héten 4,4 milliárd forintot lehet nyerni az ötös lottón.
Előbb egy sajtótájékoztatón vett részt, majd a III. Nagy Futam keretein belül a Budapest belvárosában kialakított alkalmi pályán száguldozott a Ferrarival a Forma-1 2007-es világbajnoka, Kimi Räikkönen.
A Nagy Futam keretében a finn pilóta is elkápráztatta a tömeget.
A Ferrari versenyzője az Intercontinentalban tartott sajtótájékoztatót.
Mindennek mondható, csak egyszerűnek nem egy Forma–1-es sisak elkészítése: erről nemrégiben a Ferrari 2007-es világbajnoka, Kimi Räikkönen a saját szemével győződhetett meg.
Nincs mese: Kimi Räikkönennek, a 2007-es Forma-1-es világbajnoknak nemcsak a Ferrari volánja mögött, hanem apukaként is helyt kell állnia. Az egykoron vad partyállat hírében álló finnre a jelek szerint nem is lehet panasz…
Az FXX K-ból mindössze 30 darabot készítenek az olaszok, úgy tűnik, hogy az egyik fehér fényezést kapott.
Az 1050 lóerősre „felturbózott” LaFerrariból, alig harminc darab lesz majd. Most megint ízelítőt adtak a ferrarisok, milyen hangja van az über sportautójuknak.
Kimi Räikkönen, a Ferrari Forma-1-es világbajnoka január vége óta apuka, ám még nem láttunk közös fotót csemetéjével, a kis Robinnal. Mostanáig.
A legkedvesebb Forma–1 tematikájú tartalom, amit valaha láttunk, a Ferrari oldalán jelent meg. Néhány másodperc alatt összefoglalják nekünk a múlt vasárnapi Maláj Nagydíj eseményeit, és semmi nem marad ki, ami fontos. Bár minden futam ilyen szórakoztató lenne!
Szemmel is jól látható, hogy mennyivel gyorsabb a Forma–1-es Mercedes istálló W06 típusjelű versenygépe a mezőny második legjobb autójánál, az SF15-T jelű Ferrarinál.
Május elsején harmadszor kerül sor a Nagy Futam elnevezésű technikai sportokat felvonultató bemutatóra Budapest szívében, ahol ezúttal Kimi Räikkönen, a Ferrari finn pilótája, illetve Danyiil Kvjat, a Red Bull orosz versenyzője is volán mögé ül.