Ilyen luxusgarázst tart a világ legjobban kereső sportolója
A találóan "Money" becenévre is hallgató Floyd Mayweather nem az a visszahúzódós fajta.
A találóan "Money" becenévre is hallgató Floyd Mayweather nem az a visszahúzódós fajta.
Don Johnson (Sonny) és Phililp Michael Tomas (Rico) 1984-től játszották az amerikai keleti-part diszkó-nyomozóit és igazán illet hozzájuk a korszak egyik legjobb Ferrarija.
A kommunizmus virágzik ugyan, de a hanyatló kapitalizmusnak is megvan a maga bája.
Jelentősen növeli az 1966-os 275 GTB Competizione értékét, hogy 1967-ben Le-Mans-t nyertek vele.
Ha egy drága sportautó nagyjából úgy néz ki, mint az alábbi, akkor szinte biztosak lehetünk benne, hogy a felkelő nap országának valamelyik műhelyéből került ki.
Késésben van a Ferrari a következő szezonra tervezett versenyautó építésével - ismerte el az istálló elnöke.
Idén is egy olasz település, Brunico adományozott karácsonyfát a Ferrari maranellói főhadiszállásának: a fa fényei a szombat esti, ünnepi esemény keretein belül gyulladtak fel, röviddel azelőtt, hogy a gárda búcsút intett a McLarenhez igazoló kétszeres vb-első Fernando Alonsónak.
A Ferrari dílerek Mikulása azt hozta nekik, hogy december hatodikán összegyűlhettek Abu-Dhabiban egy kis versenypályázásra. Ha már együtt voltak megválasztották az év legszebb Ferrari-kereskedését is. Mit ne mondjunk, nem lőttek mellé.
A hétvégi szezonzáró ferraris rendezvényen engedték szabadjára az 1050 lóerős versenyautót, kétszáz másik Ferrari társaságában az Abu-Dzabiban található Yas Marina versenypályán.
A legújabb darab a Ferrari és a Pininfarina dizájnstúdió együttműködésének hatvanadik évfordulójára készült. Csupán hat darabot gyártanak majd belőle.
Mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy Sebastian Vettel nem élvezte első kiruccanását új istállójánál, a Ferrarinál.
Elkészült a LaFerrari elbrutalizált változatával a Ferrari, ám az FXX K típusjelű alkotást közúton soha nem láthatja majd a publikum. Az 1050 lóerős sportkocsit az Enzóból készült hasonló fenevad módjára csak pályanapokon vezethetik majd a szerencsések.
Sebastian Vettel még csak két napot töltött a Ferrarinál, de a csapat és az olasz sajtó máris elragadtatással beszél az előző négy szezon Forma-1-es világbajnokáról. A német tesztelt és szimulátorozott új munkaadójánál, néhány kötelezettség azonban még a Red Bullhoz köti.
Noha a szezon múlt hétvégén, Abu Dhabiban lezárult, mozgalmas szombatja volt a Forma-1 sztárjainak: a világbajnok Mercedes-pilóta, Lewis Hamilton csapattársával, Nico Rosberggel együtt 50 ezer néző előtt parádézott Stuttgartban, míg Sebastian Vettel a Ferrari főhadiszállásán tűnt fel és a 2012-es F1-es versenygép volánja mögött az első köreit is megtette.
Sebastian Vettel szóvivője útján cáfolja azt a híresztelést, amely szerint maga vezette azt a Ferrari F12 Berlinettát, amellyel a napokban 350 kilométer/órával száguldoztak Abu Dhabi és Dubaj között az autópályán, ráadásul az erről készült felvételt a világhálóra is feltöltötték.
Marco Mattiaccit áprilisban nevezték ki, de már távozik is az idén különösen sikertelen csapat főnöke. Helyére Maurizio Arrivabenét nevezik ki, aki a Ferrari egyik főszponzorától, a Philip Morristól érkezik.
A hétvégi, nem mindennapi Forma–1-es végjáték előtt, a Ferrari két pilótáját Fernando Alonsót és Kimi Räikkönent elvitték a világ talán legbrutálisabb hullámvasútjára. „Jégember” Raikkönen itt is hozta a formáját.
Joe Saward nem volt rest, és miután utána járt, hogy melyik csapatnak milyen címen mennyit is fizetnek ki szezononként, az egézet egy mutatós ábrába is rendezte. Ebből, így feketén-fehéren levezethető, hogy 1800 millió dollárból hogyan kaphat majdnem 210 milliót az évek óta csak a "futottak még" kategóriába sorolható Ferrari. Többet, mint az elmúlt 4 év regnáló bajnokcsapata, a Red Bull.
Fernando Alonsóról és jövőjéről az utóbbi hetekben, hónapokban számos pletyka látott napvilágot, ám több forrás is egyöntetűen állítja: biztosra vehető, hogy a 2010 óta a Ferrari kötelékében hajtó kétszeres világbajnok csapatot vált és a következő idénytől kezdve az újra a Hondával szövetkező McLarennél folytatja pályafutását.
Megérkezett az újabb bizonyíték arra, hogy jól döntöttek azok, akik nem sajnáltak legalább 1 millió eurót áldozni a Ferrari tavaly bemutatott hibrid csúcsrakétájára, a LaFerrarira. Jó másfél évvel a leleplezése után az autó máris a tripláját éri az eredeti árának.