Mi más lehetne a Ferrari azonosítója a tőzsdén, mint "RACE"?
Jövő hétfőn minden jel szerint bevezetik az olasz sportkocsigyár részvényeit a New York-i tőzsdére. A céges tőzsdei azonosítók közt már most nyert a Ferrari.
Jövő hétfőn minden jel szerint bevezetik az olasz sportkocsigyár részvényeit a New York-i tőzsdére. A céges tőzsdei azonosítók közt már most nyert a Ferrari.
Tőzsdére viszik a patinás autógyárat.
Egyre nő az érdeklődés a Ferrari tőzsdei bevezetése iránt, már négyszeresen jegyezték túl a rendelkezésre álló részvénymennyiséget - írta csütörtökön a Corriere della Sera című olasz napilap.
Sebastian Vettel nyert Szingapúrban. Ez már az idei harmadik futamgyőzelme a német pilótának.
Vettel indul holnap az élről a Szingapúri Nagydíjon, csapattársa, Raikkonen a 3., köztük Ricciardo van. A vb-címvédő és -éllovas Hamilton csak 5., kihívója és csapattársa Rosberg csak 6.
A hemzsegő újdonságok között az olaszok mindössze egy-egy új modellel jelentkeznek, de azok garantáltan elvonják a figyelmet a környező standokról.
Mivel mindössze 30 darab készült belőle, a Ferrari FXX a gyűjtők egyik kedvenc csemegéjének számít: ilyen különlegességhez csak ritkán lehet hozzájutni, olyanhoz pedig pláne, amelyet a hétszeres Forma-1-es világbajnok, Michael Schumacher is ellátott kézjegyével.
Benjamin Sloss hatalmas rajongója a szupersportautóknak, ezért a már meglévő három Ferrarija és két McLarene mellé egy 1050 lóerős Ferrari FXX K-t is vásárolt a feleségének a szülinapja alkalmából.
Stílusosan Ferrari Cavalcade-nak hívják az ágaskodó lovasok éves összejövetelét, ami idén először Itálián kívül is megtartottak.
Kimi Räikkönen jövőre is a Ferrari pilótájaként versenyez a Forma-1-es világbajnokságban.
Bátran kijelenthető, hogy efféle kollekciót még nem nagyon láttunk.
Noha a Red Bull mostanság a Renault vesszőfutásából eredeztethető sikertelenség miatt egyfolytában azzal fenyegetőzik, hogy kivonul a Forma-1-ből, nemrég bizonyosodott, hogy a vállalatnak nagyon is megéri a száguldó cirkuszban maradni. Egy felmérés nemrég rámutatott, Dietrich Mateschitz vállalatbirodalmáé a legismertebb márka a királykategóriában.
Növelte forgalmát és nyereségét az idei első félévben a részvényének negyedik negyedévi tőzsdei bevezetésére készülő Ferrari sportkocsi gyár.
A márka legerősebb középmotoros nyitott tetőse érkezett ma. Íme a Ferrari 488 Spider.
Úgy hírlik, ma kora délután megmutatják az olaszok a szuperkupéjuk frissített, erősebb változatát.
A maranellóiak 499 darab hibrid szuperautójából ugyanis ez az egyetlen elérhető jelenleg Amerikában. Dollárban 5 milliót kérnek érte, de biztos odaadják stílusosan 4,99-ért is.
A turbódízel családi kombi jelentős mennyiségű füst kíséretében komoly leckét adott az olasz szupersportautónak.
Tavaly már megpróbáltak túladni a fehér Ferrari Testarossán, de akkor senki nem ugrott rá 1,75 millió dollárért.
Méltó módon egyedivé alakított kamionban utaztatja valaki összesen öt darab hiperautóját.
Az olaszok ezzel az egyedi modellel érkeznek a napokban zajló goodwoodi autós fesztiválra.