A Ferrari ismét behúzta a Le Mans-i győzelmet
Izgalmakkal teli 24 óra után tavalyhoz hasonlóan újfent egy Ferrari diadalmaskodott a legendás futamon.
Izgalmakkal teli 24 óra után tavalyhoz hasonlóan újfent egy Ferrari diadalmaskodott a legendás futamon.
A 9. Le Mans-i 24 órás autóverseny elstartolt, vázoljuk, hogy mennyire pezsgett az élet a rajtrácson.
A tavaly első helyről rajtolt és végül első helyen végzett Ferrari csapatnak nem sikerült túl jól a Hyperpole, de tegnaphoz képest a BMW a legnagyobb vesztes.
A 92. Le Mans-i 24 órás autóverseny időmérőjét – nem kis meglepetést okozva – egy BMW nyerte a csúcskategóriában.
A kényelmes és tágas elektromos Audi SQ6 e-tron simán legyorsul egy ordító V8-as Ferrari 360-as sportkocsit.
Pedig egy-két komolyabb autót már látott életében.
Hosszú idő után nyert megint a Ferrari versenyzője, ráadásul először ott, ahol született. Stílusosan meg is ünnepelte.
Az olasz gyártó nem gondolkozik azon, hogy turbóval spékelje meg 6,5 literes remek 12 hengeres motorját.
A Nagy Ő egykori szereplőjének 155 milliós luxusautójából kifogyott az üzemanyag, nem messze egy benzinkúttól. Többen is megálltak segíteni neki, és felajánlották, hogy adnak benzint az üzletembernek.
Mondjuk, ki tudna így aludni?
A közel 3,5 évtizedes múltra visszatekintő olasz szupersportkocsi ordító biturbó V8-asa garantáltan libabőrt okoz.
A Ferrari Purosangue alaphelyzetben sem nevezhető gyengének, hát még ebben a tuningolt új változatában.
A jövő heti Miami Nagydíjon már az új néven versenyeznek.
A 24 éves sofőrrel egy alagútban történt meg a katasztrófa.
A Ferrari 200 km/órával csapódott a szalagkorlátba.
A Dino 206 GT egy alig több, mint 150 példányban készült olasz sportautó, melyből most épp új gazdára vár egy kiváló állapotú darab.
Csatlakozott Leclerc-hez és Ibrához, akiknek szintén van ilyen kocsijuk.
Az autókra majd a kanadai F1-es nagydíj előtt lehet lecsapni.