A Ferrari mesteri taktikája győzelemhez segítette Leclerc-t Monzában
Piastri a rajt után megelőzte a csapattársát, Norrist, és sokáig az élen haladt, de kétszer állt ki kereket cserélni, míg Leclerc csak egyszer. Ez volt a döntő momentum.
Piastri a rajt után megelőzte a csapattársát, Norrist, és sokáig az élen haladt, de kétszer állt ki kereket cserélni, míg Leclerc csak egyszer. Ez volt a döntő momentum.
A módszert Amerikában tesztelték, ott bevált.
A gyakorlást egy időre piros zászlóval meg is szakították.
Nincs határa mi mindenre ráteszik a Ferrari emblémáját.
A fiatal brit pilóta a német Nico Hülkenberg helyét veszi át.
Az erősen limitált szériás Ferrari SF90 XX Spider nyitható tetővel kombinálja az 1000 feletti hibrid lóerőt.
A Le Mans-i 24 órás autóversenyen járva nemcsak üzemanyagcellás, hanem belsőégésű motoros hidrogénes versenyautókat is láttunk, és a törkölyalapú üzemanyagot égető hibrid hiperkocsikat is körbejártuk.
A végletekig alaposan kidolgozott kicsinyített Ferrari 499P-nek az árából akár két vadonatúj Suzuki Swift is kijönne.
Maranellóban, egy új gyáregységben készülnek majd a villanysportkocsik.
Izgalmakkal teli 24 óra után tavalyhoz hasonlóan újfent egy Ferrari diadalmaskodott a legendás futamon.
A 9. Le Mans-i 24 órás autóverseny elstartolt, vázoljuk, hogy mennyire pezsgett az élet a rajtrácson.
A tavaly első helyről rajtolt és végül első helyen végzett Ferrari csapatnak nem sikerült túl jól a Hyperpole, de tegnaphoz képest a BMW a legnagyobb vesztes.
A 92. Le Mans-i 24 órás autóverseny időmérőjét – nem kis meglepetést okozva – egy BMW nyerte a csúcskategóriában.
A kényelmes és tágas elektromos Audi SQ6 e-tron simán legyorsul egy ordító V8-as Ferrari 360-as sportkocsit.
Pedig egy-két komolyabb autót már látott életében.