Hihetetlen, de csak 959 kilométer van ebben a 35 éves eladó Ferrariban
Mutatjuk, hogy milyen egy igazi időkapszula állapotú régi Ferrari 328 GTS.
Mutatjuk, hogy milyen egy igazi időkapszula állapotú régi Ferrari 328 GTS.
Csak idő kérdése volt, hogy családos emberként legyen neki egy Ferrari Purosague-ja is.
Ha az eredeti F40-et esetleg túl drágának vagy túl erősnek találjuk, akkor érdemes egy pillantást vetni erre az új japán járgányra.
A sofőr, akit először kapcsoltak le a sportautóban, 110 helyett 226-tal hajtott.
Limitált példányszámú ez is, akárcsak az igazi ritkaságnak számító Ferrarik.
Rádiót ugyanis, úgy tűnik, nem rendelt bele.
Alig tizennégy kilométert mentek a kocsival.
Az ABT XGT a Lausitzringen a Ferrari 296 GTB-t és a Porsche 911 GT2 RS-t is maga mögé utasította.
Az olasz gyártó hibrid szupersport-kocsija még a legendás LaFerrarinál is hét tized másodperccel gyorsabb a cég tesztpályáján, Fioranóban. Ez bizony jó ajánlólevél a legfinnyásabb sportautó-ínyenceknek is.
A Ferrari 812 Superfast alaphelyzetben sem mondható éppen halknak, a Novitec féle spéci kipufogónak köszönhetően pedig még hangosabban ordít.
Terepjárásra tökéletesen alkalmatlan, autópályán viszont kiválóan száguld a Ferrari Purosangue új tuningverziója.
Ez a méregdrága Ferrari 250 GTO képzeletben egyenesen a 60-as évek elejére repít vissza bennünket.
Az olasz cégnek annyi megrendelése van, hogy a gyártókapacitások már jó előre teljesen le vannak foglalva.
A világhírű énekes és dalszövegíró egykori olasz sportkocsijában kevesebb, mint 18 ezer kilométer van.
A minden korábbinál több új autót értékesítő olasz márkánál már 50 százalék feletti a részben elektromos hajtású modellek részesedése.
A Ferrari 499P Modificata nem használható közúton és hivatalos versenyeken sem lehet rajthoz állni vele.
A vadonatúj Ferrari 296 Challenge kerekeit kizárólag egy biturbó 3 literes 6 hengeres motor hajtja.
Nincs semmilyen turbólyuk és a hibrid hajtás okozta tömegnövekedéstől sem kell tartani. Helyettük viszont egekig forgatható főtengelyt kapunk.
A szerény futásteljesítményű Ferrari F50-re vágyók most lecsaphatnak álmaik autójára, már amennyiben van közel 2 milliárd forintjuk a projektre.
1957 nyarát írjuk és Forma-1 látványos csillogása mögött az exversenyző Enzo Ferrari, és a cége is a túlélésért küzd.