F1-es autóként üvölt az autópályán a tuningkipufogós Ferrari – videó
A Ferrari 812 Superfast alaphelyzetben sem mondható éppen halknak, a Novitec féle spéci kipufogónak köszönhetően pedig még hangosabban ordít.
A Ferrari 812 Superfast alaphelyzetben sem mondható éppen halknak, a Novitec féle spéci kipufogónak köszönhetően pedig még hangosabban ordít.
Terepjárásra tökéletesen alkalmatlan, autópályán viszont kiválóan száguld a Ferrari Purosangue új tuningverziója.
Ez a méregdrága Ferrari 250 GTO képzeletben egyenesen a 60-as évek elejére repít vissza bennünket.
Az olasz cégnek annyi megrendelése van, hogy a gyártókapacitások már jó előre teljesen le vannak foglalva.
A világhírű énekes és dalszövegíró egykori olasz sportkocsijában kevesebb, mint 18 ezer kilométer van.
A minden korábbinál több új autót értékesítő olasz márkánál már 50 százalék feletti a részben elektromos hajtású modellek részesedése.
A Ferrari 499P Modificata nem használható közúton és hivatalos versenyeken sem lehet rajthoz állni vele.
A vadonatúj Ferrari 296 Challenge kerekeit kizárólag egy biturbó 3 literes 6 hengeres motor hajtja.
Nincs semmilyen turbólyuk és a hibrid hajtás okozta tömegnövekedéstől sem kell tartani. Helyettük viszont egekig forgatható főtengelyt kapunk.
A szerény futásteljesítményű Ferrari F50-re vágyók most lecsaphatnak álmaik autójára, már amennyiben van közel 2 milliárd forintjuk a projektre.
Az olasz cég szerint az újfajta fizetési mód révén olyan emberekkel is kapcsolatba tudnak kerülni, akik eddig nem voltak az ügyfeleik.
Egy ilyen modellből egyetlen példány is 800 millió forint.
Ebből a Ferrariból szinte harmadannyi készült csak, mint a legendás F40-ből.
Érti és követi a magyar belpolitikát, de nem figyeli a Forma-1-et? A száguldó cirkusz szerelmese, de nem igazán látja át a politikai térképet? Van választott csapata vagy pártja, és szeretné érzelmeit más síkon is kifejezni? Segítünk: íme a HVG F1-Belpol szótára!
Olaszország egyik közismerten extrém figurája Lapo Elkann.
Karbonszálas elemek, sárga bőr és megnövelt teljesítmény az új Mansory Ferrariban.
A „Ferrari” 1957-ben játszódik, a hírhedt Mille Miglia verseny előtt, amely során de Portago Ferrari versenyautójának kereke durrdefektet kapott, és ő valamint kilenc néző meghalt az okozott balesetben.
A hatalmas teljesítmény többek közt a nagy lökettérfogatnak és a hatalmas fordulatszámnak köszönhető.