Kínából kapja a konkurenciát a Ferrari
Ráadásul egy volt ferraris vezető irányításával.
A világbajnoki címvédő Sebastian Vettel, a Red Bull német pilótája nyerte az idei Forma-1-es szezon második futamát, a vasárnapi Malajziai Nagydíjat, ezzel a vb-pontversenyben is az élre állt.
Tetejére borulva állt meg egy 2001-es évjáratú Ferrari 360 Modena New Yorkban: a sportkocsi ripityára tört, míg a sofőr kisebb sérüléseket szenvedett, de a rendőrök általános meglepetésére a humorérzékét nem veszítette el.
Ritkán ugyan, de előfordul olyan is, hogy egy Ferrari nem gyorshajtás miatt törik össze: erre érkezett egy példa most Finnországból, ahol egy 458 Italia egyszerűen leesett a járműszállítóról és a tetejére borulva állt meg.
Kettős pontszerzéssel nyitotta a Forma-1-es évadot a Ferrari csapata Melbourne-ben, az Ausztrál Nagydíjon, de a szezonnyitó hétvégén nem az F138 típusjelű modell volt az egyetlen vörös konstrukció, amely reflektorfénybe került.
Kiállítást szervezett a Ferrari a korona új ékköve, a Genfi Autószalonon leleplezett LaFerrari tiszteletére: a márka maranellói múzeumában az új fenevad a múlt Ferrari-különlegességeivel együtt tekinthető meg.
Az olajöbölben az extrémebb bankkártyáknak is van közönségük, mint egy Ferrari-hitelkártyának. Más kérdés, hogy alig pár országhoz hasonlóan nálunk is van ilyen.
A Scuderia Ferrari nem bízza a véletlenre 2013-as szereplést, és alapjaiban alakította át a szervezetet. Ennek eredményeként egy sokkal jobb versenygéppel vágnak neki az idei szezonnak, mint tették azt 2012-ben.
Vizes út, jó pár száz lóerő, egy kis gázfröccs, az eredmény egy rommá tört Ferrari 458 Italia. Sajnos beigazolódik a régi mondás; a Ferrari-tulajdonos még nem Ferrari-sofőr.
A Ferrari büszkeségét, valahai legerősebb autóját a 963 lóerős hibridet a spanyol Forma-1-es pilóta próbálgatta már a fejlesztés alatt.
Bemutatkozott a várva várt Enzo-utód a LaFerrari, minden idők legerősebb Ferrarija. Az autó ára 1,21 millió euró, azaz közel 360 millió forint lesz adókkal.
A régi szép időkben még húsz darab ment el egy-egy ilyen több tízezer eurós autóból.
Rohamosan közeleg a Genfi Autószalon kezdete, így egyre inkább az érdeklődés középpontjába kerül az esemény egyik leginkább várt járgánya, az Enzo-utód új szuper Ferrari, amelyről a napokban újabb információk láttak napvilágot.
Egyre nagyobb az őrület az új Ferrari-csúcsmodell körül: ugyan már korábban kitudódott, hogy az F150 Genfben debütál, a maranellói márka végre hivatalosan is megerősítette, hogy a márciusi seregszemlén leplezik le az új erőgépet, amelyről a legfrissebb kémfotók és kémvideók alapján napvilágot látott egy újabb, rajongók által készített renderelt kép.
Brutális lesz a hangja az F150 típusjelű új Ferrari-erőgépnek: ez derült ki az eddigi legjobb minőségű kémvideóból, amely a gyár szomszédságában található fioranói tesztpályán készült.
A Forma-1-es Ferrari istálló pénteken Maranellóban mutatta be az F138-as kódjelzésű idei versenyautóját.
Az idénre ígért új Ferrari csúcsmodellről újabb részletek szivárogtak ki egy közösségi fórumon. Az Ferrari Enzo utódja végre hivatalosan is az F150 elnevezésen fut.
A sárga irigység faktort alaposan tompítja, ha valakinek pénze van egy ilyen autóra, de használni azt nem tudja.
Február elsején Maranellóban mutatja be az idei évre tervezett versenyautóját a Forma-1-es Ferrari. Szerdán azt is bejelentették, hogy leszerződtették a rutinos spanyol Pedro de la Rosát tesztpilótának.