Tekerje meg és repüljön a világ leglassúbb Ferrarijával - videóval
Megterveztek egy Ferrarit, melynek motorját nem lóerő hajtja.
Megterveztek egy Ferrarit, melynek motorját nem lóerő hajtja.
Nem csak Maldonado futamgyőzelme elgondolkodtató, hanem az is, hogy akkor ki ülhessen majd az év végén a Red Bull trónjára?
A venezuelai Pastor Maldonado nyerte vasárnap a Forma-1-es Spanyol Nagydíjat. A Williams pilótája mögött a hazai közönség előtt szereplő Fernando Alonso (Ferrari) végzett a második helyen, a finn Kimi Räikkönen (Lotus) lett a harmadik.
A Circuit de Catalunyát minden csapat és pilóta túl jól ismeri. A várhatóan kis különbségekből nagy "test-test elleni" csaták várhatók - hacsak a Lotus megint meg nem lepi az egész mezőnyt.
Fernando Alonso, a Ferrari kétszeres világbajnok spanyol pilótája volt a leggyorsabb a Forma-1-es Spanyol Nagydíj pénteki első szabadedzésén.
Fernando Alonso, a Forma-1-es Ferrari spanyol versenyzője védelmébe vette csapattársát, az utóbbi időben gyengébben szereplő Felipe Massát, mondván, a brazil a világ egyik legjobb pilótája.
Alonso összetörte a Ferrarit, Vettel az élre lőtte a Red Bullt. Ha a tavalyi évben járnánk, nagyjából ennyi lenne a hír. De az idén még az is idekívánkozik, hogy a Lotus - Grosjeannal a volánnál -, a tegnapi legjobb idős eredményt követően, éppen most a két világbajnok között tanyázik.
Az előzetes félszek ellenére sem volt balhé Bahreinben, de a Lotus úgy elhúzta a mezőny nótáját, hogy a regnáló világbajnok idei első győzelme is csak azért fér be a hírekbe, mert ő az egyetlen, akin Raikkonen és Grosjean nem tudtak időben átgázolni.
Fernando Alonso, a Forma-1-es Ferrari pilótája szerint csapatának sürgősen lépnie kell, ha azt szeretné, hogy az autó versenyképesebb legyen.
Fernando Alonso, a Ferrari spanyol pilótája szerint a jelenlegi autójával nem tud a legjobbak közé kerülni a Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokság következő versenyein.
Három hétig ki-ki analizálhatta az eddig elérteket; élvezhette a sikert, illletve nyalogathatta a sebeit, de mától megint feszített a tempó! Vasárnap Kínai Nagydíj, és már az is kiderült (?), hogy a jövő héten Bahrein is megrendezi a maga futamát. A Mercik megint elől, de pénteken még csak edzésnap volt Sanghaiban.
A Der Spiegel értesülési szerint továbbra is a Ferrari kapja majd a legnagyobb bónuszt az új Concorde Egyezmény szerinte Bernie Ecclestone-tól. A kiszivárgott információ évente kerek 50 millió dollárról szól - ennyiből bármelyik középcsapat vígan fejlődhetne a Forma 1-ben.
A tavaly októberben Szepangban elhunyt motorversenyzőre, Marco Simoncellire emlékezik a Forma-1-es Ferrari istálló a hétvégi Malajziai Nagydíjon.
A Forma-1-es Ferrarinál nem készülnek technikai újításokkal a vasárnap esedékes Malajziai Nagydíjra.
Eddig volt a cirkusz körüli cirkusz, a teszteredmények feltételes összehasonlítgatása, de 18-án hajnalban Ausztráliában fehéren-feketén kiderül, melyik csapat, pilóta milyen munkát végzett eddig. Tippeket és indoklást kértünk Forma 1-es specialistáktól, így, bár a szezonrajtra vasárnapig még várni kell, de mi már most megmondjuk a tutit!
Flavio Briatore, a Renault korábbi csapatfőnöke szerint az új technológiák negatív hatással vannak a Forma-1-re. Ennek a véleményének most hangot is adott - írja az F1-live.hu.
Pedro de la Rosa, a Forma-1-es Hispania pilótája szerint a Ferrari F2012-es jelzésű modellje sokkal jobb, mint sokan hinnék.
A tavalyi rekordév után a Ferrari az idén is 7 ezernél több autót tervez értékesíteni.
Sok piros zászlót és meglepően sokaknak hosszas boxutcában ácsorgást hozott Barcelonában a második - illetve: egy bő hét alatt a hatodik - tesztnap. A rendre sztahanovistaként dolgozó Kovalainen mellett pénteken Grosjean volt az igazi élmunkás.
Visszatért Barcelonába a Forma-1, a csapatok utolsó közös tesztje rutinszerűen indult el. Ám miközben az újabb négynapos tesztelésen a Lotus visszatérésének és Petrov szorgalmas igyekezetének is örülhettek a rajongók, az első nap leginkább a McLarené volt. Akkor is, ha buttonosan észrevétlenre sikerült.