Német Nagydíj - Fernando Alonso győzött
A Német Nagydíjat a Ferrari pilótája nyerte meg.
Sebastian Vettel, a Forma-1-es Red Bull istálló világbajnoki címvédő pilótája kijelentette, egyelőre nem foglalkoztatja a gondolat, hogy a Ferrarihoz szerződjön.
Moszkvában mindennaposak a Ferrarik és a méregdrága luxusautók. Törött Ferrari 612-es, azonban még az orosz fővárosban is ritka látvány. Fél Ferrari pedig unikum.
Nyolcvanöt esztendős korában elhunyt Sergio Pininfarina olasz sztárdizájner, a nevét viselő autótervező cég egykori vezetője.
Ritkaságszámba menő autókból, alkatrészekből és kiegészítőkből rendezett jótékonysági árverés révén akar segíteni a Ferrari autógyár az észak-olaszországi Emilia-Romagna tartományt nemrég sújtó földrengés károsultjain.
A Ferrari Forma-1-es csapat felfüggesztette maranellói gyárának üzemeltetését a közelmúlt földrengései után.
Forgalomba állt az Alstom által gyártott új, tűzpiros nagy sebességű szuperexpressz, az AGV.italo. Az új szerelvények a 800 kilométer hosszú Nápoly-Róma-Firenze-Bologna-Milánó vonalon közlekednek óránként több mint 300 kilométeres átlagsebességgel.
Kaliforniában piacra dobtak egy idén elkészült luxusvillát. Akkora előszobával, hogy kényelmesen elfér benne egy Ferrari.
Megterveztek egy Ferrarit, melynek motorját nem lóerő hajtja.
Nem csak Maldonado futamgyőzelme elgondolkodtató, hanem az is, hogy akkor ki ülhessen majd az év végén a Red Bull trónjára?
A venezuelai Pastor Maldonado nyerte vasárnap a Forma-1-es Spanyol Nagydíjat. A Williams pilótája mögött a hazai közönség előtt szereplő Fernando Alonso (Ferrari) végzett a második helyen, a finn Kimi Räikkönen (Lotus) lett a harmadik.
A Circuit de Catalunyát minden csapat és pilóta túl jól ismeri. A várhatóan kis különbségekből nagy "test-test elleni" csaták várhatók - hacsak a Lotus megint meg nem lepi az egész mezőnyt.
Fernando Alonso, a Ferrari kétszeres világbajnok spanyol pilótája volt a leggyorsabb a Forma-1-es Spanyol Nagydíj pénteki első szabadedzésén.
Fernando Alonso, a Forma-1-es Ferrari spanyol versenyzője védelmébe vette csapattársát, az utóbbi időben gyengébben szereplő Felipe Massát, mondván, a brazil a világ egyik legjobb pilótája.
Alonso összetörte a Ferrarit, Vettel az élre lőtte a Red Bullt. Ha a tavalyi évben járnánk, nagyjából ennyi lenne a hír. De az idén még az is idekívánkozik, hogy a Lotus - Grosjeannal a volánnál -, a tegnapi legjobb idős eredményt követően, éppen most a két világbajnok között tanyázik.
Az előzetes félszek ellenére sem volt balhé Bahreinben, de a Lotus úgy elhúzta a mezőny nótáját, hogy a regnáló világbajnok idei első győzelme is csak azért fér be a hírekbe, mert ő az egyetlen, akin Raikkonen és Grosjean nem tudtak időben átgázolni.
Fernando Alonso, a Forma-1-es Ferrari pilótája szerint csapatának sürgősen lépnie kell, ha azt szeretné, hogy az autó versenyképesebb legyen.
Fernando Alonso, a Ferrari spanyol pilótája szerint a jelenlegi autójával nem tud a legjobbak közé kerülni a Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokság következő versenyein.
Három hétig ki-ki analizálhatta az eddig elérteket; élvezhette a sikert, illletve nyalogathatta a sebeit, de mától megint feszített a tempó! Vasárnap Kínai Nagydíj, és már az is kiderült (?), hogy a jövő héten Bahrein is megrendezi a maga futamát. A Mercik megint elől, de pénteken még csak edzésnap volt Sanghaiban.
A Der Spiegel értesülési szerint továbbra is a Ferrari kapja majd a legnagyobb bónuszt az új Concorde Egyezmény szerinte Bernie Ecclestone-tól. A kiszivárgott információ évente kerek 50 millió dollárról szól - ennyiből bármelyik középcsapat vígan fejlődhetne a Forma 1-ben.