Megnéztük a szuperritka apró Ferrarit, ami 1,4 milliárd forintért kelt el
Messze nem filléres tétel ez a patinás olasz sportkocsi, mely közel hét évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Messze nem filléres tétel ez a patinás olasz sportkocsi, mely közel hét évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Alig maradt belőle több mint a korrodált karosszéria.
Június közepén a főváros szívében lesznek megtekinthetők a színes nemzetközi mezőny méregdrága sportautói.
Az igen limitált mennyiségben gyártott olasz szupersportkocsi ezen példányával eddig alig több mint 17 ezer kilométert tettek csak meg.
Ez a 62 esztendős olasz sportkocsi a vártnál alacsolyabb áron cserélt gazdát, de persze így sem nevezhető éppen olcsónak.
A spanyol mostanság megint olyan formában versenyez, mint a legszebb éveiben, mindez hozhat némi extraprofitot az egyébként is különlegességnek számító autója eladásánál.
A kilók, a lóerők és a hajtásrendszerek karaktere, mind-mind meghatározó egy ilyen összevetésben.
Nem is akármilyen, hanem egy F40-es, amelyik az olasz cég történetének egyik legmagasabb presztízsű modellje.
A több mint 50 esztendős versenyautót a Comói-tó partján kaptuk lencsevégre.
Ken Okuyama már sok mindent letett az asztalra és most előrukkolt egy saját fejlesztésű vadonatúj kocsival – íme a tető nélkül, de gyönyörű nyitott kulisszás kézi váltóval és szívó V8-cal támadó Kode61 Birdcage.
Az olasz csapat 40 millió fontot fizetne a versenyzőért.
Alapvető kérdés persze, hogy érdemes-e egy Ferrarin bármint változtatni?
A korábbi tulajdonosát alaposan lekörözte a maranellói autógyártó.
Már nem sokáig lehet 8 hengeres motorral szerelt Maseratit vásárolni.
A tulajdonos 40 éven keresztül gyűjtötte az autókat, nemsokára az egész kollekciót elárverezik.
A ferrari versenyzője az egymást követő harmadik évben indulhat az élről az Azeri Nagydíjon.
Nehéz lett volna nem észrevenni.
Az elektromos autók térnyerése ráadásul úgy tűnik, még tovább növeli majd a klasszikus járművek értékét, amelyek egyre inkább dollármilliókat érő kincsekké válnak.
Vagy a Ferrari parkolt rossz helyen, vagy a targoncás volt ügyetlen, de egy dolog biztos: a Kínában történt baleset után szükség lesz egy ügyeskezű karosszérialakatosra.
Közel nyolcezer dollár még neki is sok volt.