Dízeltől a hibrideken át a tisztán elektromosig: közel 40 autó indul az Év Magyar Autója díjakért
A 2024-es hazai megmérettetésen huszonegy márka harminckilenc autója vesz részt.
A 2024-es hazai megmérettetésen huszonegy márka harminckilenc autója vesz részt.
A Ford szerint a villanyautók mellett a nagy nyolchengeres motorokkal szerelt kocsiknak is bőven van és továbbra is lesz létjogosultsága.
Két ikonikus modell, de egy életérzés: a V8-as Mustangot és a Mustang Mach-E-t Winkler Róbert és Andersen Dávid próbálta ki a Drivingcamp zsámbéki pályáján. Mit tud egy vérbeli 21. századi autó, öröklődött-e a Mustang-gén, és ha igen, hogyan? És vajon sikerül-e megdobogtatni egy benzinvérű szkeptikus szívét az elektromos modell vezetési élményével, megmarad-e az izomautó érzés – mire képes a gyorsulás és a dizájn együttese? Videónkból minden kiderül!
Az 500 lóerőnél erősebb V8-assal szerelt izomautót csak és kizárólag versenypályán lehet használni.
A Volkswagentől átvett platformon térhetne vissza a piacra.
47 esztendő és 8 generáció után int búcsút az utóbbi időkben teljesen átalakult piacnak a Ford kisautója.
Nem sokkal a GT3 verzió után megérkezett a GT4 változat is a vadonatúj Ford Mustangból.
A Ford Supervan 4.2 ugyan gyengébb az elődjénél, cserébe viszont könnyebb és nagyobb a leszorítóereje.
A jókora kompresszor jelentősen megnöveli az 5 literes V8-as benzinmotor teljesítményét.
„Hogyan lehet versenyezni olyan cégekkel, amelyek ötször akkora méretben gyártanak elektromos autókat?” – vetette fel a kérdést az amerikai gyártó vezetője.
500 köbcentiméterrel és 30 lóerővel kevesebbet ad változatlan összegért cserébe az automata váltós új Puma ST.
A tisztán elektromos hajtású E-Tourneo Couriernak az utastere és a csomagtere is átlag feletti méretű.
Háromtengelyes monstrumot csináltak a Ford F-150 egyébként sem szerény változatából.
A Ford megkezdi a tisztán elektromos hajtásláncú hatalmas pickup, az F-150 Lightning európai forgalmazását.
Akadnak olyan típusok, melyek értéke néhány év alatt lényegében a duplájára nőtt.
A legújabb modell már a hetedik generáció belőle.
Az Egyesült Királyság döntéshozói megszavazták, hogy 3700 km autópályán lehessen legálisan használni a Ford BlueCruise technológiáját. Ez lehetővé teszi, hogy a sofőr csak figyelje az utat, de a kormányt nem kell fognia.
Ebben is három pedál van, de egyik sem a gáz. Sok minden máshogy működött akkoriban.
Henry Ford futószalag módszere után megint nagyot újítanának.
A gyár a Ford Focus-szal egyetemben búcsúzott volna el az amerikai tulajdonostól.