szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

500 köbcentiméterrel és 30 lóerővel kevesebbet ad változatlan összegért cserébe az automata váltós új Puma ST.

A Ford három évvel ezelőtt dobta piacra kompakt szabadidő-autója, a Puma legsportosabb ST verzióját, melyben egy 1,5 literes 3 hengeres turbós benzinmotor teljesít szolgálatot.

A 200 lóerős teljesítményű és 320 Nm nyomatékú Puma ST-ről részletes tesztben számoltunk be.

László Ferenc

Most pedig feltűnt a színen a Puma ST új verziója, melynek változatlanul 3 hengeres turbós benzinmotorja immár csak 1 literes lökettérfogattal bír.

A 48 V-os lágyhibrid egység 170 lóerős teljesítménye és 248 Nm nyomatéka egy hétfokozatú duplakuplungos automata váltón keresztül érkezik meg az első kerekekre.

Ford

Érdekesség, hogy a "mérési technika sajátosságai miatt a forgalmi engedélyben 160 lóerő kerül feltüntetésre", de a Ford közlése szerint a csúcsteljesítmény 170 lóerő.

Az immár új Azure Blue fényezéssel is rendelhető kisebb motoros Puma ST 7,4 másodperc altt ugrik fel 0-ról 100 km/h-ra.

Viszonyításképp, a 155 lóerős 1 literes ST-Line 9 másodperc, a 200 lovas 1,5 literes ST pedig 6,7 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.

Ford

A hatfokozatú kéziváltós 1,5 literes Puma ST magyarországi alapára 14 millió forint, és ugyanennyit kérnek el az automata váltós 1 literes új Puma ST-ért is.

A Puma 2024-ben kapja meg az első komolyabb ráncfelvarrását, és ezzel egy időben érkezik a típus tisztán elektromos verziója.

Ford

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!