Kórházi ágyáról üzent a szerelő, akit elgázolt Räikkönen
Francesco Cigarini kettős lábtörést szenvedett, amikor az F1-es versenyző egy bokszkiállás során elütötte.
Francesco Cigarini kettős lábtörést szenvedett, amikor az F1-es versenyző egy bokszkiállás során elütötte.
A versenyfelügyelők döntése alapján az olasz F1-es csapatnak 50 ezer eurót kell fizetnie, mivel a boxutcában Kimi Räikkönen a csapat hibájából elütötte egyik szerelőjét.
A Ferrari német pilótája megnyerte pályafutása 200. Forma-1-es futamát, csapattársa, Kimi Räikkönen elütötte egyik szerelőjét.
Debütáltak a grid kidek a Forma–1-ben.
Pályafutása során 73-szor volt eddig övé az első rajtkocka.
A 2018-as szezonban meggyőző választ kell adnia a Forma–1-nek erre a kérdésre ahhoz, hogy megtartsa a rajongóit, és a jövőben is legendákat gyártson. Összegyűjtöttünk pár szubjektív érvet arra, hogy miért lesz érdemes idén F1-es futamokat nézni.
A Force India autójánál hozták ki a maximumot az új, a pilóták fejét védő biztonsági elemből, a „glóriából”.
Egy hatalmas molinóval emlékeztek meg a rajongók a 2013 decemberében síbalesetet szenvedett Forma–1-es pilótáról.
Tényleg nem bírnak a fizikai korlátokkal a női autóversenyzők?
Ezúttal nem az autókat és a technikát, hanem inkább egy kicsit a száguldó cirkusz emberi arcát mutatjuk. Barcelonában, az első idei F1 teszten jártunk.
Véget ért az idei első Forma–1-es teszt, mutatjuk a helyszínen készült felvételeket, és vázoljuk a fontosabb tudnivalókat.
Német sajtóértesülések szerint Miamiban és Vietnam fővárosában, Hanoiban is rendeznek futamot a jövő évtől a Formula–1-ben. Visszatérhet az Argentin Nagydíj is.
A szokásosnál jóval hidegebb időjárás miatt már az első két napja sem volt zökkenőmentes a Formula–1-es mezőny első hivatalos kollektív tesztelésének, szerdán azonban meg sem tudták kezdeni a munkát a csapatok, mivel havazik Barcelonában.
Olvasónk fotói alapján a híres belgiumi versenypályán mostanság nem igazán alkalmasak a körülmények a F1-versenyzésre.
Beröffentették a következő szezon erőforrását, és nagyon ígéretesen szólalt meg a szörnyeteg.
Nem volt könnyű, de a Forma–1 eljutott arra a szintre, ahol a feminizmussal nehezen vádolható FIFA tart: a jövőben gyerekek tartják majd a rajtszámokat a futamok indítása előtt. Ezzel nem csak a fiatal rajongók és szépreményű versenyzők kapnak életre szóló élményt, de a nők tárgyiasítása sem zavarja többé a szponzorok szemét (és üzleteit). Igaz, egyelőre a lenge ruhába öltöztetett modelleket követelők hangosabban bőgnek, mint a pályán a motorok.
A sorozat tulajdonosa előbb a gridgirl-korszakot zárta le, most pedig egy újabb sok évtizedes hagyománnyal szakít: a legtöbb futam a megszokotthoz képest később kezdődik majd.