Szárítógépet vesznek a magyarok, a tablet már nem kell
Rákattantunk a háztartási gépekre, a foci-Eb-re tarolt a tévéértékesítés is.
Rákattantunk a háztartási gépekre, a foci-Eb-re tarolt a tévéértékesítés is.
A vásárlóerőt tekintve Budapest előnye a vidékkel szemben lassan bár, de egyre csökken.
A GfK komplex fogyasztói bizalom index (FBI) szeptemberben erőteljesen - 24 ponttal - csökkent az előző negyedévhez képest, jelenlegi értéke 130 pont, közelít a 2008. decemberi értékhez - áll a GfK Hungária kedden közölt felmérésében.
Világszerte hiányzik a munkahelyek iránti elkötelezettség a fiatal alkalmazottakból, de Magyarországon az egyik legalacsonyabb a munkavállalók elkötelezettsége - állapította meg a GfK Nemzetközi Alkalmazotti Elkötelezettség 2011 felmérése.
Csökkent a hetente egyszer, vagy többször plázába járók aránya, nőtt viszont azoké, akik csak havonta látogatnak bevásárlóközpontokat – derül ki a GfK Hungária legfrissebb, júliusában készült kutatásából. A GfK a változást a gazdasági válság hatásával indokolja.
Borúsan látja a jelenlegi pénzügyi lehetőségeit a megtakarítók nagy része, s valóban csökkent a lakosság megtakarítási képessége – derült ki a Raiffeisen-GfK Megtakarítási Index kutatás legújabb eredményeiből. Az index 2010. második negyedévi adatai alapján a jelenlegi csökkenés mellett a jövőtől várunk változást. A felmérés a lakosság bizakodó befektetői hangulatát jelzi.
A 60 év feletti magyarok fele aktívan tesz saját egészségéért, főként a táplálkozásra figyelnek oda - derül ki a GfK legújabb felméréséből.
A nyugat-európai országokhoz hasonlóan Magyarországon is tudatosabbá váltak a vásárlók: felértékelődött az árak jelentősége, nőtt a napi fogyasztási cikkek esetében az akciós, promóciós vásárlások aránya – derül ki a GfK Hungária legfrissebb kutatásaiból.
Sok a tejjel kapcsolatos tévhit a magyar lakosság körében annak ellenére, hogy évi 68,9 lit4eres fogyasztásunkkal még mindig valóságos "tejnagyhatalomnak" számítunk - hangzott el azon a csütörtöki budapesti sajtótájékoztatón, amelyen a GfK Hungária Piackutató Intézet országos felmérésének adatait ismertették.
Továbbra is a bankhitel számít a legfőbb vállalati finanszírozási formának, ám 2009-ben a megelőző évhez képest 70 százalékról 64 százalékra csökkent a belföldi pénzintézettől felvett banki hitelek aránya a finanszírozásban – derül ki a GfK Hungária piackutató legfrissebb felméréséből.