#Gfk-felmérés





GfK: kevesebben járnak hetente plázába
 

GfK: kevesebben járnak hetente plázába

Csökkent a hetente egyszer, vagy többször plázába járók aránya, nőtt viszont azoké, akik csak havonta látogatnak bevásárlóközpontokat – derül ki a GfK Hungária legfrissebb, júliusában készült kutatásából. A GfK a változást a gazdasági válság hatásával indokolja.

MTI MTI

Így látja megtakarításait a magyar: borongás és csodavárás
 

Így látja megtakarításait a magyar: borongás és csodavárás

Borúsan látja a jelenlegi pénzügyi lehetőségeit a megtakarítók nagy része, s valóban csökkent a lakosság megtakarítási képessége – derült ki a Raiffeisen-GfK Megtakarítási Index kutatás legújabb eredményeiből. Az index 2010. második negyedévi adatai alapján a jelenlegi csökkenés mellett a jövőtől várunk változást. A felmérés a lakosság bizakodó befektetői hangulatát jelzi.

hvg.hu hvg.hu



Sok a tejjel kapcsolatos tévhit
 

Sok a tejjel kapcsolatos tévhit

Sok a tejjel kapcsolatos tévhit a magyar lakosság körében annak ellenére, hogy évi 68,9 lit4eres fogyasztásunkkal még mindig valóságos "tejnagyhatalomnak" számítunk - hangzott el azon a csütörtöki budapesti sajtótájékoztatón, amelyen a GfK Hungária Piackutató Intézet országos felmérésének adatait ismertették.

MTI MTI

GfK: egyre kevesebb magyar cég vesz fel banki hitelt
 

GfK: egyre kevesebb magyar cég vesz fel banki hitelt

Továbbra is a bankhitel számít a legfőbb vállalati finanszírozási formának, ám 2009-ben a megelőző évhez képest 70 százalékról 64 százalékra csökkent a belföldi pénzintézettől felvett banki hitelek aránya a finanszírozásban – derül ki a GfK Hungária piackutató legfrissebb felméréséből.

MTI MTI