szerző:
MTI

Egy felmérés szerint az új termékek fele sem jelentős vásárlói bázist, sem jelentős ismételt vásárlást nem tud elérni a bevezetését követően.

Az innovációk ötöde válik sikeres tömegtermékké a bevezetést követő egy évben Magyarországon - derül ki a GfK Piackutató és az Év Terméke Díj közös felméréséből. A kutatás keretében több száz új innovációt vizsgáltak, majd csoportosítottak a bevezetést követő egy éven belül elért teljesítményük alapján. A felmérés szerint az új termékek 47 százaléka sem jelentős vásárlói bázist, sem jelentős ismételt vásárlást nem tud elérni, így a bukott termékek közé kerülnek.

A sikeres, nem tömegpiaci termékek közé az újdonságok 29 százaléka tartozik. Végül 4 százalékos újravásárlási aránnyal rendelkeznek azok az innovatív termékek, amelyek rövid időn belül viszonylag jelentős vásárlói tábort szereznek, azonban a kipróbálást követően a vásárlók nem térnek vissza hozzájuk, valószínűsíthetően csalódnak a termékben.

Az Év Terméke Díj (Product of the Year) a világ egyik legjelentősebb innovatív termékeket díjazó rendszere, amely a fogyasztók döntésén alapul. Magyarországon 2012-ben indult útjára. A díjra gyártók és forgalmazók nevezhetik új, és innovatív termékeiket, szolgáltatásaikat. A díjat a fogyasztók szavazzák meg azokról az innovatív termékekről, amelyek az elmúlt egy 1-1,5 évben jelentek meg a hazai piacokon.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Baleset miatt 8 kilométeres a torlódás az M1-es autópályán

Baleset miatt 8 kilométeres a torlódás az M1-es autópályán

Meghalt Inzelt Péter, a SZTAKI volt igazgatója

Meghalt Inzelt Péter, a SZTAKI volt igazgatója

Orbán Viktor azért rombol, hogy fenntartsa a folyamatos válsághelyzet képzetét

Orbán Viktor azért rombol, hogy fenntartsa a folyamatos válsághelyzet képzetét

Egyre nagyobbat kaszálnak a NER-közeli cégek az építőiparon

Egyre nagyobbat kaszálnak a NER-közeli cégek az építőiparon

„Ide állhatna elém a Brad Pitt, engem nem izgatna”

„Ide állhatna elém a Brad Pitt, engem nem izgatna”

Závecz: Karácsony Gergely a legnépszerűbb jelölt

Závecz: Karácsony Gergely a legnépszerűbb jelölt