Gfk: Terjed a környezettudatos vásárlás
Globálisan a Gfk felmérése szerint már az emberek kétharmada azokat a termékeket preferálja, amik környezetbarát csomagolásúak.
Globálisan a Gfk felmérése szerint már az emberek kétharmada azokat a termékeket preferálja, amik környezetbarát csomagolásúak.
Rákattantunk a háztartási gépekre, a foci-Eb-re tarolt a tévéértékesítés is.
Egy felmérés szerint az új termékek fele sem jelentős vásárlói bázist, sem jelentős ismételt vásárlást nem tud elérni a bevezetését követően.
A feladatok megosztása mellett a tapasztalatok megosztása is elősegítheti a magasabb szintű alapellátást.
Magyarországon közel egymillió okostelefon-használó van - közölte a Gfk Hungária piackutató kedden.
A vásárlóerőt tekintve Budapest előnye a vidékkel szemben lassan bár, de egyre csökken.
A GfK komplex fogyasztói bizalom index (FBI) szeptemberben erőteljesen - 24 ponttal - csökkent az előző negyedévhez képest, jelenlegi értéke 130 pont, közelít a 2008. decemberi értékhez - áll a GfK Hungária kedden közölt felmérésében.
A Komplex Fogyasztói Bizalom Index, a Fogyasztói Várakozások Indexe és a Vásárlási Hajlandóság Index is nőtt az idén a második negyedévben, a GfK Hungária felmérése szerint a korábbinál kevesebben számítanak a munkanélküliség növekedésére, és az inflációs várakozások is kissé javultak.
Fontosnak tartják az öngondoskodást a magyarok, mivel nem bíznak a majdani állami nyugdíjuk vásárlóerejében, de legtöbbjük nem képes félretenni nyugdíjas éveire - közölte az Allianz Hungária egy felmérés eredményeit.
Világszerte hiányzik a munkahelyek iránti elkötelezettség a fiatal alkalmazottakból, de Magyarországon az egyik legalacsonyabb a munkavállalók elkötelezettsége - állapította meg a GfK Nemzetközi Alkalmazotti Elkötelezettség 2011 felmérése.
Magyarországon a 15 év felettiek több mint 40 százaléka szenved valamilyen krónikus betegségben. További egymillióan vannak, akik nincsenek tisztában az állapotukkal, vagyis nem tudnak arról, hogy valamilyen betegségük van - derül ki a GfK HealthCare legfrissebb adataiból.
Továbbra is erős a német háztartások optimizmusa a GfK intézet fogyasztói hangulatot vizsgáló, novemberre vonatkozó felmérése szerint.
Csökkent a hetente egyszer, vagy többször plázába járók aránya, nőtt viszont azoké, akik csak havonta látogatnak bevásárlóközpontokat – derül ki a GfK Hungária legfrissebb, júliusában készült kutatásából. A GfK a változást a gazdasági válság hatásával indokolja.
Borúsan látja a jelenlegi pénzügyi lehetőségeit a megtakarítók nagy része, s valóban csökkent a lakosság megtakarítási képessége – derült ki a Raiffeisen-GfK Megtakarítási Index kutatás legújabb eredményeiből. Az index 2010. második negyedévi adatai alapján a jelenlegi csökkenés mellett a jövőtől várunk változást. A felmérés a lakosság bizakodó befektetői hangulatát jelzi.
A 60 év feletti magyarok fele aktívan tesz saját egészségéért, főként a táplálkozásra figyelnek oda - derül ki a GfK legújabb felméréséből.
A nyugat-európai országokhoz hasonlóan Magyarországon is tudatosabbá váltak a vásárlók: felértékelődött az árak jelentősége, nőtt a napi fogyasztási cikkek esetében az akciós, promóciós vásárlások aránya – derül ki a GfK Hungária legfrissebb kutatásaiból.
Sok a tejjel kapcsolatos tévhit a magyar lakosság körében annak ellenére, hogy évi 68,9 lit4eres fogyasztásunkkal még mindig valóságos "tejnagyhatalomnak" számítunk - hangzott el azon a csütörtöki budapesti sajtótájékoztatón, amelyen a GfK Hungária Piackutató Intézet országos felmérésének adatait ismertették.
Jelentősen javult a GfK Hungária Piackutató Kft. komplex fogyasztói bizalom indexe 2010 első negyedévében - közölte a társaság kedden az MTI-vel. A GfK szerint a választások közeledtével fokozódnak a várakozások és a lakosság erősen bízik saját és Magyarország helyzetének javulásában.
Továbbra is a bankhitel számít a legfőbb vállalati finanszírozási formának, ám 2009-ben a megelőző évhez képest 70 százalékról 64 százalékra csökkent a belföldi pénzintézettől felvett banki hitelek aránya a finanszírozásban – derül ki a GfK Hungária piackutató legfrissebb felméréséből.
Nőtt a kereslet az olcsó termékek iránt a harmadik negyedévben, amikor a háztartások 1,3 százalékkal alacsonyabb értékben vásároltak a napi fogyasztási cikkekből, mint egy évvel korábban – közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet.