#Gfk-felmérés








A fogyasztói bizalom még nem érte el a tavaly júniusit
 

A fogyasztói bizalom még nem érte el a tavaly júniusit

A Komplex Fogyasztói Bizalom Index, a Fogyasztói Várakozások Indexe és a Vásárlási Hajlandóság Index is nőtt az idén a második negyedévben, a GfK Hungária felmérése szerint a korábbinál kevesebben számítanak a munkanélküliség növekedésére, és az inflációs várakozások is kissé javultak.

MTI MTI



GfK: egymillióan nem tudják itthon, hogy krónikus betegek
 

GfK: egymillióan nem tudják itthon, hogy krónikus betegek

Magyarországon a 15 év felettiek több mint 40 százaléka szenved valamilyen krónikus betegségben. További egymillióan vannak, akik nincsenek tisztában az állapotukkal, vagyis nem tudnak arról, hogy valamilyen betegségük van - derül ki a GfK HealthCare legfrissebb adataiból.

Hírszerző/FH Hírszerző/FH


GfK: kevesebben járnak hetente plázába
 

GfK: kevesebben járnak hetente plázába

Csökkent a hetente egyszer, vagy többször plázába járók aránya, nőtt viszont azoké, akik csak havonta látogatnak bevásárlóközpontokat – derül ki a GfK Hungária legfrissebb, júliusában készült kutatásából. A GfK a változást a gazdasági válság hatásával indokolja.

MTI MTI

Így látja megtakarításait a magyar: borongás és csodavárás
 

Így látja megtakarításait a magyar: borongás és csodavárás

Borúsan látja a jelenlegi pénzügyi lehetőségeit a megtakarítók nagy része, s valóban csökkent a lakosság megtakarítási képessége – derült ki a Raiffeisen-GfK Megtakarítási Index kutatás legújabb eredményeiből. Az index 2010. második negyedévi adatai alapján a jelenlegi csökkenés mellett a jövőtől várunk változást. A felmérés a lakosság bizakodó befektetői hangulatát jelzi.

hvg.hu hvg.hu



Sok a tejjel kapcsolatos tévhit
 

Sok a tejjel kapcsolatos tévhit

Sok a tejjel kapcsolatos tévhit a magyar lakosság körében annak ellenére, hogy évi 68,9 lit4eres fogyasztásunkkal még mindig valóságos "tejnagyhatalomnak" számítunk - hangzott el azon a csütörtöki budapesti sajtótájékoztatón, amelyen a GfK Hungária Piackutató Intézet országos felmérésének adatait ismertették.

MTI MTI

Javult a fogyasztói bizalom, a választások miatt
 

Javult a fogyasztói bizalom, a választások miatt

Jelentősen javult a GfK Hungária Piackutató Kft. komplex fogyasztói bizalom indexe 2010 első negyedévében - közölte a társaság kedden az MTI-vel. A GfK szerint a választások közeledtével fokozódnak a várakozások és a lakosság erősen bízik saját és Magyarország helyzetének javulásában.

MTI MTI

GfK: egyre kevesebb magyar cég vesz fel banki hitelt
 

GfK: egyre kevesebb magyar cég vesz fel banki hitelt

Továbbra is a bankhitel számít a legfőbb vállalati finanszírozási formának, ám 2009-ben a megelőző évhez képest 70 százalékról 64 százalékra csökkent a belföldi pénzintézettől felvett banki hitelek aránya a finanszírozásban – derül ki a GfK Hungária piackutató legfrissebb felméréséből.

MTI MTI