A képfelismerés buktatói
Nem az a baj, hogy a képfelismerő programok néha látványosan tévednek, hanem az, hogy a fejlesztők sem tudják, pontosan hogy működnek az egyre bonyolultabb rendszerek.
Nem az a baj, hogy a képfelismerő programok néha látványosan tévednek, hanem az, hogy a fejlesztők sem tudják, pontosan hogy működnek az egyre bonyolultabb rendszerek.
Megint tévedett egy nagyot a Google Photos mögött álló mesterséges intelligencia.
Lars Rasmussen az az ember, aki hat éven át a Google, öt éven át pedig a Facebook alkalmazottja volt. Nem csoda, hogy mindenki arra kíváncsi, szerinte mi a két cég között a legnagyobb különbség.
Egy sörözésnél jobban semmi sem tudja közelebb hozni egymáshoz az embereket. Valahogy így gondolkodott a kanadai Molson sörgyár is, amely a Google technológiáját használva egy remek marketingakciót talált ki.
Óriásit hibázott a Google Photos app, pontosabban a mögötte lévő algoritmus. A Google bocsánatot kért.
Mostantól jelentősen megváltoztathatjuk levelezőrendszerünk küllemét, bizonyítva kreativitásunkat.
A Google egy speciális szerkezettel vizsgálja, mennyire reagál fürgén az érintőképernyő telefonjainkon.
Idén már tíz éve, hogy a Google segítségével néhány kattintás után a Föld bármely pontjára eljuthatunk. A jubileum alkalmából a cég egy kis meglepetéssel készült a felhasználóknak.
A számítógép(es program) már nem csak tényeket tud felidézni, ha kérdezik, hanem a kontextust is érti.
A felsoroltakat alkotóik a szó szoros értelmében megálmodták. Méghozzá az előtt, hogy a tudomány igazolta volna ennek lehetségességét.
A Google frissítette iOS-es naptár alkalmazását, a Google Calendart, amelyik így még inkább kiszolgálja a felhasználókat.
A Street View már a legkülönfélébb helyszínekre kalauzolta el a felhasználókat, sziklafalat viszont még sosem mutatott meg így.
Ha csak egyszer is került ki valakiről kényes kép a netre a tudta nélkül, akkor értékelni fogja a Google ez irányú erőfeszítéseit.
A Dunnhumby (vagyis a Tesco áruházlánc klubkártyákat működtető leányvállalata) iránt komolyan érdeklődni kezdett a Google. Egy kockázati tőkebefektetővel párban akár bő 3 milliárd dolláros ajánlatot is tehet a vállalatra – írja a Business Insider. Az üzlet lényege: közelebb jutni a vásárlói lélekhez.
A nyári melegtől elolvadó jégkrémek, és egy erre éppen ráeszmélő társuk szerepelnek ma a Google mai különleges, animált logójában.
A Google nagy titokban felvásárolt egy céget, és az akvizíciónak érdekes következményei lehetnek.
Néhány hónapot ugyan még várniuk kell a felhasználóknak az Android M, valamint az iOS 9 megjelenésééig, a béta verziónak köszönhetően azonban már megnézhetjük, mik lesznek a hasonlóságok és a különbségek a két legnépszerűbb mobilos oprendszer új verziói között.
A Google új szolgáltatása segít kiválasztani a leginkább testre szabott androidos telefont. Ugyan nem a magyar felhasználók számára készült elsősorban, de azért érdekes lehet eljátszani azzal, melyik készülék illene a leginkább hozzánk, (okos)telefonálási szokásainkhoz.
45 millió dollárt fektetett be a Google Capital, illetve a cég korábbi befektetőiből álló csoport a Duolingóba. A gyakorlatban ez azt jelentheti: a valóban jól használható, teljesen ingyenes nyelvoktató alkalmazás még több ember számára hozza el még több nyelv tanulásának lehetőségét.
Mindössze két vállalat mondhatja el magáról, hogy van olyan alkalmazása, amelyiket már több mint 1 milliárd alkalommal töltöttek le az androidos Google Play áruházból. A másik a Facebook.