Kis híján elsírta magát a keze láttán a horrorbalesetet szenvedett F1-es versenyző
Romain Grosjean „karcolásokkal” úszott meg egy olyan balesetet, amilyenbe néhány évvel ezelőtt még bárki belehalt volna.
Romain Grosjean „karcolásokkal” úszott meg egy olyan balesetet, amilyenbe néhány évvel ezelőtt még bárki belehalt volna.
Romain Grosjean vasárnapi balesete és Lewis Hamilton pozitív koronavírustesztje felborította az F1-es pilótapiacot.
A Lotus F1-es Team oszlopos tagjának számító Romain Grosjean nagy szenvedélye a főzés-sütés, szabadidejében nemcsak tévériporter feleségét kényezteti vele, de barátja párizsi éttermében is szívesen csillogtatja tudását.
A következő évben is Romain Grosjean lesz Kimi Räikkönen csapattársa a Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokságon szereplő Lotus istállónál.
Kihasználná a többiek stresszes idegállapotát a holnapi koreai forma-1-es futamon a Lotus francia versenyzője, de ha megint elgázol valakit a pályán, az a karrierjébe kerülhet - írja az f1-live.hu.
Nem kizárt, hogy már az Olasz Nagydíjon megszülethet az újabb eltiltás a Forma-1-ben: a monzai paddockban úgy hírlik, hogy (bár nem kommunikálták) az FIA Romain Grosjean belgiumi eltiltásával párhuzamosan figyelmeztette a Williams istállót és Pastor Maldonadót is, hogy túlságosan sok van a venezuelai sofőr rovásán.
Nem maradt szankció nélkül Romain Grosjean újabb rajtkalamajkája: a Belga Nagydíj startjánál taroló Lotus-pilótát egyfutamos eltiltással, valamint 50 ezer eurós pénzbüntetéssel sújtotta az FIA versenybírósága. Mint a hvg.hu a helyszínen megtudta: a fekete-arany egylet nem fellebbez a döntés ellen, a francia helyén várhatóan Jerome d’Ambrosio indul Monzában.
A meglehetősen sablonos forma-1-es futamra sikeredő montreali után egy, a nézők által nem kedvelt, rosszul megtervezett pályán kellene Raikkonennek elhallgattatnia a kritikusait.
A kanadai nagydíj csalódás volt. Nem Hamilton győzelme miatt, és nem is az itt szinte kötelező taktikai zűrzavar elmaradása miatt. Hanem mert a verseny a várt svájci csoki helyett valójában nugát lett. Mogyorót csak nyomokban tartalmazott.
Mugellóban három napig teszteltek - csiszoltak, reszeltek, mértek, analizáltak és legfőképp: gumit koptattak - a Forma-1-es csapatok. Volt pár piros zászlós eset, egy komolyabb kicsúszás és egy "nagyobb a füstje, mint a lángja" eset is. És az volt még, hogy Raikkonen nem volt ott.
Alonso összetörte a Ferrarit, Vettel az élre lőtte a Red Bullt. Ha a tavalyi évben járnánk, nagyjából ennyi lenne a hír. De az idén még az is idekívánkozik, hogy a Lotus - Grosjeannal a volánnál -, a tegnapi legjobb idős eredményt követően, éppen most a két világbajnok között tanyázik.
Az előzetes félszek ellenére sem volt balhé Bahreinben, de a Lotus úgy elhúzta a mezőny nótáját, hogy a regnáló világbajnok idei első győzelme is csak azért fér be a hírekbe, mert ő az egyetlen, akin Raikkonen és Grosjean nem tudtak időben átgázolni.
A vasárnapi futam előre borítékolható izgalmára rátelepedett a pálya körül történő politikai események „mi lesz, ha mégis történik valami?” félelme. A máskor zsúfolt padockban senkit nem látni: se pózoló VIP vendégeket, se integető családtagokat. A pályán kívül pedig nyoma sincs annak, hogy odabent világra szóló show készül.
Az időjárás majdnem tönkretette, aztán Peter Sauber mexikói üdvöskéje megmentette vasárnap az idény második futamát. Amihez se Vettel, se Button, se Hamilton, de még a győztes Alonso se tett hozzá szinte semmit. Raikkonen igen.
Sok piros zászlót és meglepően sokaknak hosszas boxutcában ácsorgást hozott Barcelonában a második - illetve: egy bő hét alatt a hatodik - tesztnap. A rendre sztahanovistaként dolgozó Kovalainen mellett pénteken Grosjean volt az igazi élmunkás.