Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#HVG konferencia

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Akkor is lehetünk jó vezetők, ha nem tudunk mindent

„Mit fognak gondolni a beosztottaim, ha nem tudok minden kérdésükre azonnal válaszolni?” Merül fel gyakran a kérdés a frissen kinevezett vezetőkben. Ez a félelem teljesen természetes, azonban mindig szem előtt kell tartanunk, hogy nem csak mi tartunk ettől. A jelenlegi, dinamikusan változó világban nehéz, de korántsem lehetetlen olyan vezetői stratégiát kialakítani, amellyel folyamatosan fenntarthatjuk hitelességünket.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Mit tanulhatunk vezetőként egy tengerészgyalogostól?

A szervezetvezetés és egy hadtest irányítása között nem sok alapvető különbség van. Ez elsőre furcsán hangozhat, mégis több igazság van benne, mint gondolnánk: vezetőként ugyanis gyakran egy szakaszvezetőéhez hasonló, nagyon is felelősségteljes viselkedésmintákat kell követnünk ahhoz, hogy sikerre vigyük csapatunkat.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Ha ön nem motivált, akkor biztosan ezek miatt

Mi szükséges ahhoz, hogy egy vállalat életében az elindított változástatásoktól várt eredményeket elérjük? Sok részletre kell odafigyelnünk, de talán a legfontosabb az emberi tényező! Az, hogy mennyire motivált valaki a változásra, változtatásra, rengeteg részlettől függ. A demotiváltság lehetséges rejtett okait összegezte dr. Krasz Katalin munka és szervezeti szakpszichológus.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

6 tipp a tökéletes prezentációhoz

Valljuk be, a legtöbben nem szívesen adunk elő. Sokan félünk a nyilvános beszédtől: pedig gondolataink, ötleteink átadásán és figyelemfelkeltő, lebilincselő előadásán nemcsak személyes, de üzleti sikereink is múlnak. Fogadjuk meg Gina Barnett TED előadó-felkészítőjének tanácsait, és álljunk magabiztosan közönsége elé!

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Kényelem és önkifejezés a közösségi felületeken - az adatvédelem legnagyobb ellenségei

Ma már természetes, hogy saját nevünkkel közlekedünk, teszünk-veszünk a neten, pedig nem volt ez mindig így. Sokan emlékezhetnek még a hosszú regisztrációs folyamatokra, elfelejtett felhasználó-nevekre és jelszavakra, az anonim web időszakára. A Google és a Facebook előretörése azonban mindent megváltoztatott: egyre több helyen regisztráljuk magunkat saját nevünkön; a közösségi oldalak mára egyfajta online útlevélként szolgálnak azonosításunkhoz.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Így kezelheti egyszerűbben cége ügyeit: 4 csapda, amire figyelni kell

Nem csak kutatások sora (pl. IBM CEO Study, KPMG CEO Study), hanem mindennapi tapasztalataink is megerősítik, hogy a 21. század elejére túlságosan bonyolulttá vált az üzleti (és mindennapi) életünk. Manapság ez a cégvezetők egyik legfőbb fejfájása. Néhány globális vállalat, mint az IKEA, a Nike, vagy a GE felismerte ezt, és óriási méretük ellenére, stratégiájuk és működésük átlátható, egyszerű és jóval hatékonyabb. Mit csinálnak másként? Működhet ez kisebb léptékben is?

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Hogyan érhetjük el, hogy látogatóink visszatérjenek weboldalunkra?

Hogyan célozzuk a lehető leghatékonyabban potenciális vásárlóinkat? Ebben lehet segítségünkre a remarketing, ami nem valami titokzatos csodafegyver, „csupán” egy olyan eszköz, amely célzottan találja meg és látja el információval a mi termékeinkre, szolgáltatásunkra valóban kíváncsi közönséget. Íme 6 kihagyhatatlan remarketing tipp, amivel ez valóban sikerülhet.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

A siker nincs kőbe vésve

Miért tudnak hasonló képességű emberek közül egyesek folyamatos fejlődés mellett egyre sikeresebbé válni, miközben mások az ígéretes kezdés után leragadnak egy adott szinten? Többek között erre a kérdésre ad választ Carol S. Dweck, a Stanford egyetem pszichológusa, a világ egyik vezető motivációkutatója.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

7 tévhit a tartalommarketinggel kapcsolatban

Számos cég – vagy márka – képviselője vág bele hatalmas lelkesedéssel valamilyen tartalommarketing tevékenységbe, de elmulasztja átgondolni, hogy a kezdeti lendületen kívül, mi mindenre lesz szüksége ahhoz, hogy hosszú távon is hatékony legyen a munkája. Bedy Krisztina, az Avantgarde PR ügyvezetője, összegyűjtötte a leggyakrabban tapasztalt „tartalommarketinges” tévhiteket.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Mi köze di Capriónak a tudatos vásárláshoz?

Fogyasztóként szeretjük azt gondolni magukról, hogy racionálisak, megfontoltak, talán még tévedhetetlenek is vagyunk, és nem reklámok hatására hozzuk meg vásárlási döntéseinket. Valóban így működik a világ? Képes lehet egy márka úgy értéket közvetíteni, hogy közben érzelmileg is hat a „racionális fogyasztóra”? Fodor Tamás, Off-beat! Roar concepts ügynökség vezetője szerint a válasz egyértelmű igen.

1 2 3 4 5 6
A Bosch magyarországi cégeinél ezer dolgozóval lettek kevesebben egy év alatt

A Bosch magyarországi cégeinél ezer dolgozóval lettek kevesebben egy év alatt

Visszapillantón lógó arcmaszk miatt nem látta a biciklist a sofőr, baleset lett belőle

Visszapillantón lógó arcmaszk miatt nem látta a biciklist a sofőr, baleset lett belőle

Lenyomja az árakat az árrésstop, de így is látványos, egy év alatt mennyit drágultak az élelmiszerek

Lenyomja az árakat az árrésstop, de így is látványos, egy év alatt mennyit drágultak az élelmiszerek

Bűnösnek mondta ki korrupcióban a bíróság a Szlovák Nemzeti Bank elnökét

Bűnösnek mondta ki korrupcióban a bíróság a Szlovák Nemzeti Bank elnökét

Egyre fontosabb a tudatos vásárlás – így segítik a családokat a hétköznapokban

Egyre fontosabb a tudatos vásárlás – így segítik a családokat a hétköznapokban

Caramel elárulta, miért távozik a TV2-s Megasztárból

Caramel elárulta, miért távozik a TV2-s Megasztárból

Támadás indult az Asus wifi routerei ellen, Magyarországon népszerű típusok is érintettek

Támadás indult az Asus wifi routerei ellen, Magyarországon népszerű típusok is érintettek

Távozik Elon Musk a DOGE éléről

Távozik Elon Musk a DOGE éléről

Milliós bírságot kapott a TV2 a Hunyadi szexjelenetei miatt

Milliós bírságot kapott a TV2 a Hunyadi szexjelenetei miatt

A címlapról ajánljuk