#Iveco






Villanyos teherautót teszteltünk
 

Villanyos teherautót teszteltünk

Az Iveco korán kezdte a villanyautózást: már 1986-ban kifejlesztette, és gyártani kezdte az első teljesen elektromos meghajtású Dailyt. Évekig csak szemezgettem a spenótzöld elektromos kisteherrel, az új Daily torinói bemutatóján nem voltam rest, kihasználtam az alkalmat és néhány keménykötésű belga ivecós segítségével kipróbáltam az elektromos teherautót.

Biró Csongor Biró Csongor

Iveco Daily teszt: Superman visszatért
 

Iveco Daily teszt: Superman visszatért

Az Iveco Daily történetét 1978-tól írják Torinóban, a Fiat művek fellegvárában. A népszerű teherautóból több mint 2,5 millió talált gazdára azóta, a nyolcadik generációt immár Olaszország mellett Spanyolországban, a korábbiakat Brazíliában és természetesen Kínában gyártják. A Daily nemzetközi menetpróbáján a legerősebb dízel mellett a legtakarékosabb elektromos változatot is kipróbáltuk.

Biró Csongor Biró Csongor

Napi: a Daimler bővítene Kecskeméten
 

Napi: a Daimler bővítene Kecskeméten

A Napi Gazdaság úgy tudja, hogy a nagy járműipari befektetők közül az Iveco lehet a következő, amely magyarországi gyártásba kezd, a Daimler pedig duplájára bővítené a jelenleg is épülő üzemét. Az Iveco lapzárta után cáfolt.

MTI MTI


Iveco: növekedésnek indult a teherautó piac
 

Iveco: növekedésnek indult a teherautó piac

Növekedésnek indult az első negyedévben a teherautó piac, a legnagyobb javulás a nemzetközi fuvarozást lebonyolító nyerges vonatatók eladásban következett be az Iveco Magyarország értékelése szerint.

unknown unknown