#Iveco






Villanyos teherautót teszteltünk
 

Villanyos teherautót teszteltünk

Az Iveco korán kezdte a villanyautózást: már 1986-ban kifejlesztette, és gyártani kezdte az első teljesen elektromos meghajtású Dailyt. Évekig csak szemezgettem a spenótzöld elektromos kisteherrel, az új Daily torinói bemutatóján nem voltam rest, kihasználtam az alkalmat és néhány keménykötésű belga ivecós segítségével kipróbáltam az elektromos teherautót.

Biró Csongor Biró Csongor

Iveco Daily teszt: Superman visszatért
 

Iveco Daily teszt: Superman visszatért

Az Iveco Daily történetét 1978-tól írják Torinóban, a Fiat művek fellegvárában. A népszerű teherautóból több mint 2,5 millió talált gazdára azóta, a nyolcadik generációt immár Olaszország mellett Spanyolországban, a korábbiakat Brazíliában és természetesen Kínában gyártják. A Daily nemzetközi menetpróbáján a legerősebb dízel mellett a legtakarékosabb elektromos változatot is kipróbáltuk.

Biró Csongor Biró Csongor


Iveco: növekedésnek indult a teherautó piac
 

Iveco: növekedésnek indult a teherautó piac

Növekedésnek indult az első negyedévben a teherautó piac, a legnagyobb javulás a nemzetközi fuvarozást lebonyolító nyerges vonatatók eladásban következett be az Iveco Magyarország értékelése szerint.

unknown unknown

Forgalomba álltak az új magyar postaautók
 

Forgalomba álltak az új magyar postaautók

Az Italcamion Kereskedelmi Kft. befejezte annak a 43 Iveco tehergépjárműnek az átadását, amelyek beszerzéséről a Magyar Posta Zrt. tavaly szeptemberben döntött - írja a Napi Gazdaság csütörtökön.

unknown unknown



Napi: a Daimler bővítene Kecskeméten
 

Napi: a Daimler bővítene Kecskeméten

A Napi Gazdaság úgy tudja, hogy a nagy járműipari befektetők közül az Iveco lehet a következő, amely magyarországi gyártásba kezd, a Daimler pedig duplájára bővítené a jelenleg is épülő üzemét. Az Iveco lapzárta után cáfolt.

MTI MTI

Haszonjárművek nulla kibocsátással
 

Haszonjárművek nulla kibocsátással

Az utóbbi időben nagyon sok szó esik a környezetvédelemről. Személyautóknál és teherautóknál egyaránt a nulla kibocsátás a jelszó. Az autógyártók folyamatosan fejlesztenek, megjelentek az első elektromos transzporterek, teherautók. A káros anyagok kibocsátását természetesen csak akkor lehet teljesen megszüntetni, ha az elektromotorhoz szükséges energiát megújuló energiaforrásból – mint például szél-, vagy vízierőmű – nyerik. Az Autómenedzser.hu áttekintette a fura kínálatot.

unknown unknown