Atom néven jön az oroszok BMW i3-ra hajazó villanyautója
Érkezőben a Kama mintegy 500 kilométeres hatótávú kompakt elektromos modellje.
Érkezőben a Kama mintegy 500 kilométeres hatótávú kompakt elektromos modellje.
A kínai alapokra építkező orosz újdonság belső égésű és villanymotoros változatokban támad.
A szankciók mellé egyre több egyedi gazdasági szigorítás sorakozik fel.
A jól ismert tatárföldi teherautómárka hosszabb távon gyártást is hozna Magyarországra.
A szuperkompakt crossover egy feltöltéssel nagyjából 300 kilométert képes megtenni.
Ennek az apró orosz járgánynak a Ladáktól megszokottnál kettővel kevesebb hengere van. És csak kettő ilyen autó létezik Magyarországon.
A Kamaz szóról nem pont az elektromobilitás jut eszünkbe, de hamarosan könnyen változhat a dolog.
A moszkvai körgyűrűn vette valaki videóra, amint a teherautó kereke pont egy közlekedési rendőr előtt mondta be az unalmast.
Az áramvonalas jármű működésében többek közt a villámgyors 5G mobilhálózat is komoly szerepet játszik.
Ismét forgalomba kerülnek a hazánkban a rendszerváltás előtt népszerű Kamaz tehergépkocsik, melyek 2018-ban már modern motorokkal és váltókkal támadnak.
Vlagyimir Putyin a keddi hídavatón látszólag nem volt a helyzet magaslatán, legalábbis amikor a Kamazt kellett vezetni.
A krími hidat presztízsberuházásként kezelik, ennek megfelelően nem akárki avatta fel, és nem egy szimpla szalagátvágással.
Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy a vasúti kereszteződésnél nagyon körültekintően kell áthajtani. Itt egy remek példa a miértre.
Bizsergető látvány, ahogy az ezer lóerős monstrumok padlógázon száguldoznak a sivatagban.
Fennállása eddigi legfurcsább versenykamionját mutatta be szerdán, a tatárföldi Naberezsnyije Cselniben található főhadiszállásán a Kamaz. A Dakar-rali kamionos kategóriáját régóta uralma alatt tartó gyártó csőrös változatot készített a jövő januári derbire.
Talán még soha nem érvényesült annyira a papírforma a Dakar-ralin, mint idén: a versenyzők hiába zavargatták egymást 14 napon, 9 ezer kilométeren és három országon át, az előzetesen legfőbb esélyesnek kikiáltott menők kezéből nem tudták kicsavarni a győzelmi trófeát.
A címvédő Kamaz-master csapat négy kamionnal fog rajthoz állni a három hét múlva kezdődő sivatagi versenyen.
Kisebb katasztrófával ér fel a sivatagi versenyzés világára nézve az a tény, hogy a Silk Way Rally szervezői az orosz kormányzati támogatás elvesztése miatt kénytelenek voltak lefújni az idei futamot: így vélekedik a Kamaz két sztárja, a versenyzői pályafutása során hét Dakar-ralit nyerő Vlagyimir Csagin, valamint a viadal idei győztese, Andrej Karginov.