#LVMH


Ázsia nélkül bajban lenne a luxusipar
 

Ázsia nélkül bajban lenne a luxusipar

A feltörekvő piacokon, de főleg Kínában a luxustermékek iránti fokozódó kereslet megdobta például a Louis Vuitton, a Dior, a Givenchy és a Fendi márkákat birtokló LVMH konszern, a Guccit tulajdonló PPR csoport és a L’Oréal eladásait és a nyereségét is az év első hat hónapjában.

hvg.hu hvg.hu


Jönnek az igazi kínai luxuscuccok
 

Jönnek az igazi kínai luxuscuccok

„Mivel Kína lett a luxuspiac növekedésének legfőbb hajtóereje, itt az idő, hogy saját elitmárkákat hozzunk létre” - idézi a mérföldkőnek is tekinthető mondatot az állami kínai hírügynökség Zhou Tingtől, a pekingi University of International Business and Economics luxuspiac-kutató központjának igazgatójától. Mindez a klasszikus, jól ismert európai és amerikai presztízscégek számára akár fenyegetésként is értelmezhető: ha ugyanis az ázsiai országnak sikerül kilépnie az „olcsó áru, változó minőséggel” imidzséből a széles tömegek előtt, az soha nem látott kihívást jelent.

hvg.hu hvg.hu