Donald Trump keresztbe tesz a luxizóknak
A luxustermékeket úgy tartják számon a kiskereskedelemben, hogy a vásárlóik nem ijednek meg az áremelkedésektől, de lesz egy réteg, amely rosszul fogja viselni az amerikai importvám okozta drágulásukat.
A luxustermékeket úgy tartják számon a kiskereskedelemben, hogy a vásárlóik nem ijednek meg az áremelkedésektől, de lesz egy réteg, amely rosszul fogja viselni az amerikai importvám okozta drágulásukat.
Olasz birodalom jön létre a Prada és a Versace egyesülésével, miközben a globálisan meghatározó európai luxusipart – élén az LVMH-val – visszaesés sújtja. Az ügylet újabb konszolidáció kezdete lehet, de az amerikai elnök kiszámíthatatlansága bármikor súlyos helyzetbe hozhatja a luxusmárkák tulajdonosait.
Ázsiában visszaesett a kereslet a luxustermékek iránt. Különösen rosszul teljesítettek a szesztermékek és az óra-ékszer részleg.
Egyelőre nem tudni, mekkora értékű árut vittek el.
A Forbes szerint 2024-ben rekordot döntött a dollármilliárdosok száma, ugyanis idén már 2781 milliárdost tartanak számon.
A 140 éves múltra visszatekintő és időnként Budapestre is begördülő Orient Expressz élethű kicsinyített modelljét a Legónak köszönhetően bárki könnyen megépítheti. Mi is így tettünk – vázoljuk, hogy mire lehet számítani a legújabb 18+-os Lego szettől.
A fogyasztó hatású Wegovy-t és Ozempicet gyártó Novo Nordisk a luxusbrand-halálcsillag LVMH-t taszította le a trónról.
A világ leggazdagabb emberének vállata évek óta rekordnyereségeket könyvel el.
A szupergazdagok számára nincs válság: a luxusáruk továbbra is szépen fogynak. A magas árak nemigen okoznak gondot a vásárlóknak. Egyelőre.
Aki esetleg már a méregdrága business class repülésekre is ráunt, az adott esetben tehet egy próbát az idő kerekét alaposan visszatekerő luxusvonatozással.
A 72 éves Bernard Arnault dörzsölheti a kezét, mert az LVMH bruttó profitja 44 százalékkal magasabb mint 2019-ben volt – írja a párizsi Les Échos.
Bernard Arnault utolérte Jeff Bezost, mindkettőjüknek 187 milliárd dollár fölé emelkedett a vagyona.
A többek között a Louis Vuitton és Christian Dior mögött álló LVMH luxusipari csoport tulajdonosa, Bernard Arnault társasága is vásárolt a részvényekből.
Jó egy évig tartó, perekkel és intrikákkal teli folyamat végén a luxuspiac királya, az LVMH végül megkaparintotta a Tiffanyt is.
Olcsóbban kapja meg a legendás New York-i divatcéget Bernard Arnault, mert a luxusiparágat is megrendítette a Covid–19-világjárvány -–írja a Wall Street Journal.
A francia luxusmogul Bernard Arnault-nak elég jól alakult a harmadik negyedéve.
Az LMVH is érzi a koronavírus-járvány miatti válságot, mégsem veszik meg a Tiffany ékszercéget.
Egyre több divatcég maszkokat vagy orvosi felszerelést gyártana, a gond azonban nem is a jó szándék, hanem a megfelelő technológia és a speciális alapanyag hiánya. Sokan ráadásul nyerészkedni próbálnak azon, hogy mindenki maszkot akar vásárolni, így viszont oda nem jut, ahol valóban létfontosságú lenne: az egészségügybe.
Nemcsak a kínai forgalomra alapoznak a leginkább a luxusmárkák, de az utazási korlátozások miatt máshol sem költenek a kínai turisták.
Az LVMH elnök-vezérigazgatója szeret első lenni – ha ilyen ütemben gyarapodik a vagyona, hamarosan a világ leggazdagabb embere lesz.