A nap videója: karácsonyfát még sosem szállítottak autóval ennyire látványosan
Könnyen kikövetkeztethető, hogy vajon miről szólhat egy sportkocsi-gyártó "Merry Driftmas!" című ünnepi videója.
Könnyen kikövetkeztethető, hogy vajon miről szólhat egy sportkocsi-gyártó "Merry Driftmas!" című ünnepi videója.
Ez volna az úgynevezett munkahelyi ártalom?
A Geely kínai autógyártó fejlesztési beruházásai Malajziában és a brit Lotus Carsban.
A Lotus folyton azon fáradozik, hogy kicsit erősebbé és kicsit könnyebbé tegye az Elise-t. Mutatjuk, hogy jelenleg hol tart.
Ezzel a kompakt országúti versenyautóval igen komoly élvezetnek ígérkezik a kanyarvadászat nemes tevékenysége.
Az idén 51 éves gyártó ezzel az igen limitált példányszámban készülő sportkocsival tiszteleg az autósport egyik legszebb korszaka előtt.
Szokatlan módon még ennek is köze van valamennyire a közelgő francia (PSA) - német (Opel) házassághoz.
Néhány hónappal ezelőtt az angolok bemutatták az új Lotus Elise Cup 250 verziót, amelyek a súlya alig 931 kilogramm. Mégis, akinek ez is sok volna, íme a Lotus Elise 250 Special Edition, amelynek apropója a gyártó 50 éves fennállása.
A Lotus Evora 400 Hethel Edition kiadást nem limitálták, egyszerűen bekerül a választékba.
A gépjárműgyártók üzemei közt vannak igen látványosak, íme egy csapatnyi belőlük.
Az Exige 350 Sport amellett, hogy pokolian gyors és pillekönnyű, imádnivaló kockás kárpitot és különleges manuális váltót kapott.
A Renault hosszú idő után újra saját csapattal indul majd a Forma-1-es világbajnoki sorozatban, miután megállapodott a Lotus istálló átvételéről
Május 21-én mutatják be a Mad Max: A harag útja című akciófilmet, amelynek promóciójában a Forma-1-es Lotus istálló is szerepet vállalt.
Egyenes úton is veszélyes, de ha mindez az egyik legtechnikásabb brit versenypályán történik egy tempós kanyarban, akkor garantált a bukás.
Szexbombát igazolt a Forma-1-es Lotus: a versenyzőkét Romain Grosjeant és Pastor Maldonadót foglalkoztató alakulat szerződtetett egy érdemi eredményeket sehol sem produkáló, ámde mutatós spanyol pilótanőt, akit a fejlesztési feladatokkal bíznak meg. Figyelem, a hölgy tesztelési lehetőséget is kap majd a szezon során!
Az Evora már a 280 lóerős alapmotorjával is mesébe illő vezetési élménnyel ajándékozza meg a sofőrjét, a kompresszorral felvértezett csúcsváltozat azonban még rátesz egy lapáttal a maga 406 lóerejével.
Minden előzetes bejelentés és felhajtás nélkül mutatta be 2015-ös Forma-1-es autóját, az E23 Hybridet a Lotus. A Renault-korszak után már Mercedes-hajtáslánccal szerelt versenygéptől sokat vár a Romain Grosjeant és Pastor Maldonadót foglalkoztató alakulat.
Autóba ültette és szabadjára engedte a Forma-1-es Lotus istálló Romain Grosjeant és Pastor Maldonadót: az egyetlen bökkenő az, hogy erre nem valamelyik versenypályán kerítettek sort, hanem a világ egyik legnagyobb bevásárlóközpontjában, a Dubai Mallban.
Az az eset, amikor a végeredményhez hasonlóan, az elkészítés is legalább olyan érdekes.
A következő szezonban is a Lotus Forma-1-es istálló pilótája lesz Romain Grosjean - jelentette be az enstone-i központú csapat szerdán.