A lengyel szenátus leállítaná a Mol lengyelországi benzinkútvásárlási szerződését
Az ellenzéki többségű felsőház javaslatait azonban a szejm többnyire elutasítja.
Az ellenzéki többségű felsőház javaslatait azonban a szejm többnyire elutasítja.
Alacsony építés, minimális tömeg, puritán utastér, hátulra szerelt remek benzinmotor. A Lotus ezeket most mind sutba dobta.
Jó esély van arra, hogy a szép emlékű Toyota MR2-t néhány éven belül fel fogják támasztani.
Az utolsó szezonja nem a nagy eredményekről, hanem az apró villanásokról szólt, és világbajnoki címet is jó rég nyert már, de Kimi Räikkönen Forma–1-ben eltöltött évtizedei olyan lenyomatot hagytak a sportágban és a rajongókban, amelynek a hiánya fel fog tűnni. A finn húsz év után azt mondja, semmit sem csinálna másképp. Egy rendhagyó fotóalbummal és néhány emlékezetes felvétellel búcsúzunk az F1-es karrierjétől. Ahogy ismerjük, nem jelenthetjük ki, hogy még sokat fogunk hallani felőle.
A 600 lóerős újdonságból mindössze 12 példány fog készülni.
Az újdonság létrejöttében többek közt a Forma 1-es világbajnok, Jenson Button is segédkezett.
A különleges sportszedán ezen 28 éves példánya eddig kevesebb, mint 100 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A bringa szélesebb állású villákat kapott a kedvezőbb légellenállás érdekében.
A középmotoros sportkocsi 4 és 6 hengeres erőforrásokkal rendelhető.
A márka legújabb modellje július 6-án mutatkozik be az egyik leghíresebb autófesztiválon.
Ha arról van szó, hogy a sportkocsik között melyik az a márka, amelynek a nevét szinte mindenki ismeri, de mégsem tudja megmondani, hogy pontosan milyen autókat gyártanak, akkor a Lotus biztosan köztük lesz. A kicsi és nagyon nyers autóival inkább szakmai körökben elismert brit sportkocsi megpróbálkozik a magyarországi szerepléssel.
Hosszú idő után ismét kaphatóak itthon a brit sportmárka típusai.
Ez a különleges brit négykerekű garantáltan nem jön gyakran szembe az utakon. Vagy a tavakban, tengerekben.
Az új gazdára váró példány a második legrégibb Lotus Omega, ami eredetileg sajtóautó szerepkört töltött be.
A Lotus bemutatta a 2 millió dolláros, teljesen elektromos Evija hiperautójának prototípusát, amely egy versenypályán száguldott.
A fejlesztők manapság már nem a hagyományos 0–100-on akarnak már nagyot alkotni, itt már a 0–300 a mérce.
A brit gyártó izgalmas színekben és gazdag felszereltséggel dobja piacra komoly múltra visszatekintő modelljét.
Egyértelműen megkezdődött a villamos hiperautók korszaka is a világban. A legújabb Lotus, az Evija például 2000 lóerős, így a legerősebb autó, amely valaha is sorozatgyártásba került.
A Lotus szerint ez lesz a világ első elektromos hipersportautója.
A korábbi pletykákkal ellentétben életben marad a Smart márka, de nagyon más lesz, mint eddig volt.