Baleset történt az M0-son Dunakeszinél
Egy ember megsérült.
Már előkészítés alatt van az M0-s teljes körré alakításához szükséges két hátralévő szakasz, de egyelőre nem tudni, mikor épülnek meg.
A fejlesztéssel remélhetőleg el lehet felejteni a hétvégi brutális dugókat az M7-esen.
Nehéz kapásból felidézni, mire érdemes emlékezni 2014-ből? Bízza rá magát az év mémjeire, ezek szinte mindent elmesélnek! E "műalkotásokból" egész évre jutott, gondoljon csak Falus Ferenc jeges vizes videójára, Orbán Viktor rózsaszín kanapéjára, esetleg a "Tolmácsot kérek!"-felszólításra.
Baleset miatt torlódás alakult ki az M0-s autóúton Diósdnál, az M5-ös felé vezető oldalon - közölte az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság szombaton.
A fővárosi agglomerációs települések és Budapest érintett kerületeinek képviselői elutasítják a fizetős M0-s tervét.
A Facebook-oldalán közzétett közleményben cáfolta az NFM közleményét Wittinghoff Tamás, Budaörs polgármestere
Bár Orbán Viktor a pénteken a Napi Gazdaságban megjelent interjújában azt mondta, hogy az M0-s körgyűrűt uniós kötelezettség miatt kell fizetőssé tenni, az Európai Bizottság a Portfolio.hu-nak cáfolta, hogy lenne bármiféle ilyen kötelezettség.
Szolnoki Gábor, Tárnok fideszes polgármestere azt mondta, a település lakói jól járnak a megyei autópályamatricákkal, mert eddig éves autópálya-díjat kellett venniük.
Az NFM államtitkára szerint havi 400 forintért még nem fognak más utat választani a budapesti agglomerációból a fővárosba utazó autósok, ennyibe kerül majd ugyanis a megyei autópálya matrica, amivel az M0-ást is használni lehet majd egy megyén belül.
A miniszterelnökkel fennálló vitája miatt Simicska Lajos cége már anyagilag is rosszul jár: a Népszabadság szerint a konfliktus miatt csúszik az M0-s felújítása, mert a minisztériumban nem akarták, hogy a közbeszerzésnél a Közgép vigye el a pálmát. Közben a Fidesz kommunikációs vezetője elismerte: vannak viták a pártban.