Kubatov posztja után molinón üzentek a Mahart vezetőjének
A Fradi-vezér korábban Bényi Szabolcsot hibáztatta a felbontott szponzoráció miatt, pedig erről Lázár János minisztériuma döntött.
A Fradi-vezér korábban Bényi Szabolcsot hibáztatta a felbontott szponzoráció miatt, pedig erről Lázár János minisztériuma döntött.
Kívülálló okokkal magyarázzák, hogy eddig csak veszteséget termelt a közel ötmilliárd állami forintból megvalósított tiszai nyaralóhajózási program. A Mahart Zrt. most B-tervvel reméli fellendíteni a programot: szállásként is kínálja a kikötőben álló folyami jachtokat, és akár egy napra is kiadja majd a hajókat. Az idei szezonban egy hajót átlagosan 15 naponta vittek el a vendégek, átlagosan négy napra.
Kihasználatlanul vesztegelnek a kikötőkben a nyaralóhajók, melyekkel külföldi turistákat szeretett volna a Tiszához csábítani a kormány. A közel ötmilliárdos fejlesztéssel forgalomba állított folyami luxusjachtok sorsára Hadházy Ákos hívta fel a figyelmet. Azt a Mahart is kénytelen elismerni, hogy súlyos összegeket bukik a nyaralóhajózáson.
A Batthyány térről induló hajókkal is utazhatnak a nézők a jövő szombaton kezdődő budapesti atlétikai világbajnokság helyszínére – közölte Németh Balázs, az eseményt szervező Budapest 2023 Nonprofit Zrt. vezérigazgatója.
A hajójárat keddtől vasárnapig 11 és 19 óra között kétóránként indul. Az utolsó járat 20.15-re ér vissza a Vigadó térre. Hétfőn a hajóközlekedés szünetel.
A balesetben a kamionban ülő férfi életét vesztette.
A rendőrség foglalkozás körében elkövetett halált okozó veszélyeztetés miatt indított nyomozást.
Április 30-tól ismét csupán egy jegyet megváltva lehet utazni a MÁV-Volán-csoport és MAHART kijelölt járatain a Dunakanyar, a Börzsöny és a Pilis népszerű kirándulóhelyeire - tájékoztatott a MÁV-Volán-csoport pénteken.
Mindkét irányban óránként kétszer lehet átkelni a Dunán a Lánchíd mellett az új hajójárattal.
Ötszáz forintért lehet egy napig hajókázni a Dunakanyarban.
A Mahart vonatpótló hajókat állított be a nagymarosi szakaszon. Negyven perces menetidővel érdemes számolni, de a buszt választók sem járnak jobban.
A külföldi foglalásokat szinte mind lemondták, a magyaroknak pedig nincs pénzük hosszabb hajóutakra. A programra 4,6 milliárd forint közpénzt költöttek.
Révész Máriusz szerint kevesebbet kellett fizetni értük, mint azt korábban gondolták.
Ötvenezren utaztak a világbajnokság idején hajóval, az egy utasra eső költség megközelíti a tízezer forintot.
A Heti Válasz úgy tudja, az MNV-elnökhöz és Orbán vejéhez köthető cégek szerezték meg a Mahart-ház teljes háztömbjét, a fejlesztéshez pedig 15 milliárd forintnyi állami hitelt is kaptak.
A budapesti városnéző sétahajó kivételével hétfőtől bizonytalan ideig nem közlekednek a fővárosból induló, illetve oda érkező személyszállító kiránduló vízi járművek a Duna magas vízállása miatt - közölte az üzemeltető Mahart PassNave Személyhajózási Kft. a honlapján.
Tegnap elnapolta a fővárosi közgyűlés a Mahart Passnave Kft. többségi tulajdonának megvásárlásáról szóló beadvány tárgyalását. A nyereséges társaság tulajdonosi köre szerint ez biztosítaná a cég jövőjét, ugyanakkor a fővárosnak nem kellene a zsebébe nyúlnia - írja a Világgazdaság.
Elkészült a dunai hajózás újjászületését célzó minisztériumi vitaanyag, amely jelentős szerepet szán új, hazai tervezésű és építésű hajótípusoknak, és különböző közvetetett támogatásokkal a kereskedelmi és személyhajózást is ösztönözné. A hvg.hu megtalálta azt a fejlesztőmérnököt, akinek a régóta dédelgetett tervei most valósággá válhatnak és forradalmasíthatják a Budapest környéki agglomeráció közlekedését.
Vasárnap a Mahart hajója léket kapott a Duna pesti szakaszán.
Naponta 400 ezren autóznak a fővárosba, kínlódnak a dugókban, miközben a dunai vízi út kihasználatlan. Ha a Dunához közeli településekről a fővárosba ingázók gyorsjáratú hajókra ülhetnének, menetidejük tervezhető, utazásuk kényelmesebb és rövidebb lenne, és még a környezetszennyezés is mérséklődne.