#Mahart


15 naponta visznek el egy tiszai álomhajót, százmilliós a veszteség, ezért B-tervhez nyúl a Mahart
 

15 naponta visznek el egy tiszai álomhajót, százmilliós a veszteség, ezért B-tervhez nyúl a Mahart

Kívülálló okokkal magyarázzák, hogy eddig csak veszteséget termelt a közel ötmilliárd állami forintból megvalósított tiszai nyaralóhajózási program. A Mahart Zrt. most B-tervvel reméli fellendíteni a programot: szállásként is kínálja a kikötőben álló folyami jachtokat, és akár egy napra is kiadja majd a hajókat. Az idei szezonban egy hajót átlagosan 15 naponta vittek el a vendégek, átlagosan négy napra.

MTI/hvg.hu MTI/hvg.hu

Nagyot bukik a Mahart a kormány
 

Nagyot bukik a Mahart a kormány "kikötőben rohadó" tiszai álomhajóin

Kihasználatlanul vesztegelnek a kikötőkben a nyaralóhajók, melyekkel külföldi turistákat szeretett volna a Tiszához csábítani a kormány. A közel ötmilliárdos fejlesztéssel forgalomba állított folyami luxusjachtok sorsára Hadházy Ákos hívta fel a figyelmet. Azt a Mahart is kénytelen elismerni, hogy súlyos összegeket bukik a nyaralóhajózáson.

hvg.hu hvg.hu

Hajójáratokkal is lehet utazni a vb helyszínére
 

Hajójáratokkal is lehet utazni a vb helyszínére

A Batthyány térről induló hajókkal is utazhatnak a nézők a jövő szombaton kezdődő budapesti atlétikai világbajnokság helyszínére – közölte Németh Balázs, az eseményt szervező Budapest 2023 Nonprofit Zrt. vezérigazgatója.

hvg.hu hvg.hu








Meghódítaná a vizeket a magyar hajóflotta
 

Meghódítaná a vizeket a magyar hajóflotta

Elkészült a dunai hajózás újjászületését célzó minisztériumi vitaanyag, amely jelentős szerepet szán új, hazai tervezésű és építésű hajótípusoknak, és különböző közvetetett támogatásokkal a kereskedelmi és személyhajózást is ösztönözné. A hvg.hu megtalálta azt a fejlesztőmérnököt, akinek a régóta dédelgetett tervei most valósággá válhatnak és forradalmasíthatják a Budapest környéki agglomeráció közlekedését.

Szabó M. István Szabó M. István