Él és virul a dízel: Magyarországon a Mazda új 6 hengeres gázolajos modellje
A 3,3 literes és akár 550 Nm-es nyomatékra képes "csodamotor" fogyasztása 5 literes magasságában alakul.
A 3,3 literes és akár 550 Nm-es nyomatékra képes "csodamotor" fogyasztása 5 literes magasságában alakul.
A BMW X3 vadonatúj japán riválisa igen erős plugin hibrid hajtással debütál a piacon.
A japán gyártó felfedte a CX-60-ban debütáló új gázolajos erőforrás részleteit.
A kis sportkocsi a jövőben is elkülönül a cég fő csapásirányú modelljeitől és a rajongókat célozza meg.
Vázoljuk, hogy hogyan festene a japán gyártó izgalmas újdonságának sportos hangulatú változata.
A japán gyártó újdonságából nem lesz tisztán elektromos verzió, 6 hengeres viszont többféle is.
Már nem kell sokat várnunk a Mazda CX-60 hivatalos leleplezésére.
A Mazda spanyolországi rendezvényén nemcsak a megújult CX-5-öt vezettük, hanem a mindig egy kicsit különutas japán gyártó közeljövőt illető izgalmas terveibe is betekintést nyertünk. Lesz itt minden, mint a búcsúban.
Az eladósorba került piros japán sportkocsival eddig kevesebb, mint 800 kilométert tettek meg.
A japán gyártó apró újdonsága 3,8 literes átlagfogyasztással kecsegtet.
A japán gyártó opcionálisan turbós újdonsága abszolút nem jön zavarba egy kis terepezéstől.
A Toyota vezetésével a Subaru, a Mazda, a Kawasaki és a Yamaha Motor közösen fejlesztenek majd szintetikus üzemanyagokat, valamit biodízel, illetve hidrogén üzemű motorokat.
Látványos ötlettel tüntetné el a hagyományos gombokat a japán gyártó.
Már nem kell sokat várnunk a japán gyártó új szabadidő-autójának hivatalos leleplezésére.
A népszerű japán szabadidőautó külsejéhez és belsejéhez is hozzányúltak a fejlesztők.
Hogy milyen testközelből az a kívül fehér, belül burgundivörös kompakt Mazda 3 és Mazda 6 sportkombi, amelyekkel a japán gyártó a fennállásának 100. évfordulóját ünnepli? Megnéztük és meghajtottuk őket.
A tuningszettnek köszönhetően egyrészt jobban néz ki az MX-30, másrészt a vezethetősége is javult.
A villanymotor érkezésének vélhetően kevés rajongó örül, az viszont legalább jó hír, hogy biztosan lesz utódja a jelenlegi MX-5-ösnek.
Összecsap egymással a lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású és egyedi kialakítású MX-30, valamint a minden fronton konzervatívabb benzines testvére, a CX-30.