Szinte Matchbox: teszten a Mazda MX-5 RF Takumi
Nagyon kicsi, elképesztően könnyű, igazi adrenalinbomba a vezetése, alig fogyaszt és még a teteje is lenyitható. Az MX-5 ezúttal sem a megérkezésről, hanem sokkal inkább az odafele vezető útról szól.
Nagyon kicsi, elképesztően könnyű, igazi adrenalinbomba a vezetése, alig fogyaszt és még a teteje is lenyitható. Az MX-5 ezúttal sem a megérkezésről, hanem sokkal inkább az odafele vezető útról szól.
Az MX-30 hatótávnövelős elektromos és hibrid változatban is elérhető lesz.
Újszerű formanyelv, egyedi ajtókialakítás, szintetikus motorhang, zéró károsanyag-kibocsátás és 200 kilométeres hatótáv. Így vág neki a japán gyártó az elektromos-világnak – hazai utakon hajtottuk meg a Mazda MX-30-at.
A japán gyártó szemrevaló kompaktjának első turbós benzines változatát Mexikóban leplezték le.
A hétvégén éjszaka eltulajdonított Mazdában többek közt rendeléshez szükséges eszközök is voltak.
A Mazda parányi első személyautója előtt tisztelegnek a vadonatúj 2020-as típusok.
Előfordulhat, hogy egy cégnek több bírságot kell majd fizetnie, mint egy teljes éves nyeresége.
Idén közel nyolcvan autót teszteltünk itthon, vagy próbáltunk ki nemzetközi rendezvényeken. Ebből a népes felhozatalból válogattuk most ki a legemlékezetesebbeket.
Az eddigi legmagasabb értéket érte el a Mazda CX-30 a legismertebb európai törésteszten.
Nincs nehéz akkumulátor és nagy villanymotor. Nincs zöld rendszámos polgárpukkasztás. Nincs turbó és gázolajos füstölés sem. Van viszont egy a végletekig optimalizált benzinmotor, ami olyan keveset fogyaszt, mintha gázolajjal működne. A Mazda ismét külön utakon jár.
Itt a bizonyíték arra, hogy a közúti alapverziójában is izgalmas vonalvezetése Mazda 3-nak jól áll a versenytechnika.
Három évtizedre visszatekintő múlt, nyitható tető és kiváló vezetési élmény. Jelen tesztalanyaink rengeteg közös vonással bírnak, mégis teljesen más karakterűek. Melyik közülük a jobb, őszintébb roadster?
Ezzel az autóval vélhetően hatalmas élmény lenne a szinte teljesen hangtalan kabriózás.
A japán gyártó végletekig optimalizált új erőforrása egyesíti egymással a benzinnel, illetve gázolajjal működő motorok előnyeit. De vajon tényleg sima járású, pörgős, nyomatékos és keveset fogyaszt? Jövünk a válaszokkal.
A japán gyártó elsőként a kompakt 3-as modelljébe szereli be új generációs erőforrását.
A Toyota a New York-i Autószalonon tárja először a nagyközönség elé legfrissebb kisautóját, ami valahonnan nagyon ismerős.