Képeken a Mercedes, amely a debreceni BMW ellenfele lesz
Valamivel később érkezhet meg, mint a bajor rivális.
Valamivel később érkezhet meg, mint a bajor rivális.
A Mercedes E-osztály szedán és kombi kivitele, illetve a GLC divatterepjáró két változata mostantól kedvezőbb árú új dízel erőforrásokkal is elérhető.
A most leleplezett elektromos Smart #5 körülbelül akkora, mint egy Mercedes GLC.
A bőven 45 millió forint felett nyitó új sportterepjáró 3,5 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.
A V6-os egységet lágyhibrid 4 hengeres hajtáslánc váltotta az AMG GLC 43-ban.
A plugin hibrid német sport SUV csúcsnyomatéka meghaladja az 1000 Nm-t.
A stuttgarti gyártó bemutatta a GLC Coupé teljesen új második generációját.
Bár az esetek 99 százalékéban nem hagyja majd el az aszfaltozott utakat, az elődjénél nagyobb és sokkal modernebb új GLC-t többek közt a kihívást jelentő útviszonyokra is alaposan felkészítették. Kipróbáltuk a légrugós és összkerekes újdonságot.
Megkezdődött a stuttgarti márka középkategóriás SUV modelljének hazai értékesítése.
Már nem kell sokat várnunk a GLC második generációjának leleplezésére.
Annak ellenére volt több mint 10 millió forintja városi terepjáróra a Fidesz frakciószóvivőjének, hogy előző évből nem volt megtakarítása.
A portugál focista saját ízléséhez képest egy egészen visszafogott Mercedes GLC-t adott ajándékba édesanyjának.
Kipróbáltuk a Volvo XC60 lágyhibrid dízeljét, illetve a 400+ lóerős plugin hibrid benzines változatot, melyet a Polestar munkatársai hangoltak minden korábbinál sportosabbra.
Már Magyarországon is rendelhető az elődjénél erősebb és gyorsabb plugin hibrid GLC.
Két nagyon hasonló autót eresztettünk egymásnak, hiszen mindkét delikvens zéró károsanyag-kibocsátású és hangtalanul falja a kilométereket. Az aprócska különbséget úgy hívják: négy évtized.
A 3,8 másodperces 0-100-as sprintnek alaposan megkérik az árát az stuttgarti gyártónál.
A legújabb stuttgarti hibriddel egy feltöltéssel közel 45 kilométert lehet megtenni tisztán elektromosan.
Buszsávban legálisan haladva és fjordok mentén kanyarogva egyaránt nyúztuk a 408 lóerős és teljesen hangtalan EQC-t. Ott, ahol a villanyautók olyan gyakoriak, mint Monacóban a luxusautók. Vagy nálunk az olcsó Suzukik.
A stuttgarti gyártó újdonságát a GLA és a GLC közé lőtték be, vagyis nem túl nagy, mégis akár heten is elférnek benne.
Mostantól bárki megvásárolhatja Emmanuel Macron francia elnök hivatali autójának polgári változatát. Ez azoknak lehet jó választás, akiknek sem a német, sem pedig a japán divatterepjárók nem tetszenek igazán.