Pixelrácsos hűtőmaszkkal jön az új elektromos Mercedes GLC
Lényegében ez a modell lesz a debreceni BMW leginkább direkt ellenfele.
Lényegében ez a modell lesz a debreceni BMW leginkább direkt ellenfele.
Valamivel később érkezhet meg, mint a bajor rivális.
A Mercedes E-osztály szedán és kombi kivitele, illetve a GLC divatterepjáró két változata mostantól kedvezőbb árú új dízel erőforrásokkal is elérhető.
A most leleplezett elektromos Smart #5 körülbelül akkora, mint egy Mercedes GLC.
A bőven 45 millió forint felett nyitó új sportterepjáró 3,5 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.
A V6-os egységet lágyhibrid 4 hengeres hajtáslánc váltotta az AMG GLC 43-ban.
A plugin hibrid német sport SUV csúcsnyomatéka meghaladja az 1000 Nm-t.
A stuttgarti gyártó bemutatta a GLC Coupé teljesen új második generációját.
Bár az esetek 99 százalékéban nem hagyja majd el az aszfaltozott utakat, az elődjénél nagyobb és sokkal modernebb új GLC-t többek közt a kihívást jelentő útviszonyokra is alaposan felkészítették. Kipróbáltuk a légrugós és összkerekes újdonságot.
Megkezdődött a stuttgarti márka középkategóriás SUV modelljének hazai értékesítése.
Már nem kell sokat várnunk a GLC második generációjának leleplezésére.
Annak ellenére volt több mint 10 millió forintja városi terepjáróra a Fidesz frakciószóvivőjének, hogy előző évből nem volt megtakarítása.
A portugál focista saját ízléséhez képest egy egészen visszafogott Mercedes GLC-t adott ajándékba édesanyjának.
Kipróbáltuk a Volvo XC60 lágyhibrid dízeljét, illetve a 400+ lóerős plugin hibrid benzines változatot, melyet a Polestar munkatársai hangoltak minden korábbinál sportosabbra.
Már Magyarországon is rendelhető az elődjénél erősebb és gyorsabb plugin hibrid GLC.
Két nagyon hasonló autót eresztettünk egymásnak, hiszen mindkét delikvens zéró károsanyag-kibocsátású és hangtalanul falja a kilométereket. Az aprócska különbséget úgy hívják: négy évtized.
A 3,8 másodperces 0-100-as sprintnek alaposan megkérik az árát az stuttgarti gyártónál.
A legújabb stuttgarti hibriddel egy feltöltéssel közel 45 kilométert lehet megtenni tisztán elektromosan.
Buszsávban legálisan haladva és fjordok mentén kanyarogva egyaránt nyúztuk a 408 lóerős és teljesen hangtalan EQC-t. Ott, ahol a villanyautók olyan gyakoriak, mint Monacóban a luxusautók. Vagy nálunk az olcsó Suzukik.
A stuttgarti gyártó újdonságát a GLA és a GLC közé lőtték be, vagyis nem túl nagy, mégis akár heten is elférnek benne.