Így alázza le a 730 lóerős AMG-t a legújabb hibrid Mercedes – videó
Ilyen az, amikor az AMG valaha készült legerősebb biturbó V8-as motorja nagyon kevés a győzelemhez.
Ilyen az, amikor az AMG valaha készült legerősebb biturbó V8-as motorja nagyon kevés a győzelemhez.
A közelben békésen csordogáló Ipoly hullámai nagyobb zajt csapnak, mint amennyit eddig hallhattunk arról az ipolytölgyesi üzemről, ahol Aston Martinok, Lamborghinik és Range Roverek nemes alkatrészei készülnek. A Monónál jártunk.
A közelmúltban tőzsdére ment zuffenhauseni cég értéke meghaladja a Volkswagenét is.
Hamarosan érkezik az immár 6 éves múltra visszatekintő aktuális E-Klasse utódja, melynek puttonyos változata a gyártó utolsó kombija lehet.
Huszonötezer eurót kell büntetésként fizetnie Lewis Hamilton csapatának, a Mercedesnek, mert arról adott be nyilatkozatot, hogy a hétszeres F1-es világbajnok kiveszi majd az orrpiercingjét a Szingapúri Nagydíj hétvégéje előtt, a brit versenyző azonban nem távolította el az ékszert.
Íme a megoldás azok számára, akik esetleg kevésnek találják a biturbó V8 503 lóerős teljesítményét.
A komoly teljesítményű 4 hengeres motorral szerelt sportkocsi ára éppen csak 40 millió forint alatt maradt.
Miközben szinte már minden a villanyautókról szól, a német tuningcég mindent kisajtol a Mercedes biturbó V8-as benzinpusztítójából.
Az idő kerekét három évtizeddel visszatekerő modernizált S-osztály teljesítménye bőven 600 lóerő feletti.
Hivatalosan is leleplezték a C-osztály szedánként és kombiként is elérhető szupersportos új csúcsmodelljét, melyben ott lapul a világ legerősebb 4 hengeres benzinmotorja.
Az erőhiányban abszolút nem szenvedő, de a 8 hengeres orgánumot elbukó újdonság hivatalos bejelentésére már nem kell sokat várnunk.
A két turbóval megfújt V8-as erőforrás eddig sem szenvedett erőhiányban, most azonban kicsit még potensebb lett.
A sógorék alpesi F1-es pályáján a táltosbenzin és a prémium minőségű áram éppúgy jelentős mértékben fogyott, mint az aszfaltra rágógumiként tapadó sportgumi. Nem voltunk válogatósak: szívó V10-es, turbós 5 hengeres és hangtalan villany-sportautókat egyaránt megkergettünk.
A Pagani bemutatta az immár 11 éves múltra visszatekintő Huayra utódját, az Utopiát.
Nem feltétlenül akar a legerősebb és leggyorsabb lenni, stílusból és luxusból viszont továbbra is messze a legtöbbet kínálja az immár az AMG által kifejlesztett vadonatúj SL. Meghajtottuk a Mercedes libabőröztető V8 hangú és igen iszákos új roadsterét.
A német prémiummárka erőhiányban abszolút nem szenvedő plugin hibrid modellje most egy kicsit még nagyobb teljesítményű lett.
Eddig talán még nem találkoztunk ennyire sportos külső megjelenésű 223-as sorozatú S-Klasséval.
A német gyártó 2026-tól száll be a száguldó cirkuszba.
A Mercedes-AMG egyedi módon ünnepli meg fennállásának ötvenötödik évfordulóját.
Ez az éppen új gazdára váró különleges 190 E képzeletben a DTM hőskorába repít vissza bennünket.