Algoritmikus színátmenettel és 850 lóerővel sokkol a legújabb Mercedes G-osztály
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl visszafogottnak találják a G-osztály gyári külsejét, illetve teljesítményét.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl visszafogottnak találják a G-osztály gyári külsejét, illetve teljesítményét.
Ki mondta, hogy a Brabus csak a benzinpusztító Mercedesek tuningjához ért?
Megkezdődött az 50 millió forint feletti alapárú EQS SUV hazai forgalmazása.
Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban az EQS-nél eggyel kisebb méretben támadó új luxus elektromos autó, az EQE sportos hangvételű AMG verziója. Erőből és lábtérből nincs hiány, de az E-osztály stílusa és egyedi karaktere mintha odaveszett volna.
Az egész mezőnyt meglepte a Mercedes versenyzője azzal, hogy megnyerte a Formula–1-es Magyar Nagydíj időmérő edzését.
Tizenhárom évvel ezelőtt még szuperhősnek tekintette, ma már a csapattársaként akarja legyőzni a hétszeres világbajnokot.
Idén nem valószínű, hogy meg fog dőlni a tavaly elért F1-es rekordidő.
Ebbe a Pagodába bepattanva képzeletben azonnal a 60-es évekbe repülhetünk vissza.
Daniel Freund a Twitteren írt erről, és mutatta meg azt a képet, amelyen az egymással kezet rázó Szijjártó Péter és orosz kollégája, Szergej Lavrov látható.
Az autógyártó 400 milliárdos bővítésre készül, ami Szijjártó Péter külügyminiszter szerint jelentős munkahelyteremtéssel is jár.
Megkezdődött a stuttgarti márka középkategóriás SUV modelljének hazai értékesítése.
Nem meglepő módon őrült tempót diktál a több évet késett high-tech német sportkocsi.
Motorizált ajtónyitás/csukás, Swarovski kristályos fényszóró, tetőből lenyíló 8K kijelző, 35 hangszórós Bowers & Wilkins hifi az elsőként tisztán elektromos változatban elérhető hetedik generációs 7-es BMW-ben, mely a "forwardizmus" jegyében most hazánkba is megérkezett.
Létezik megoldás arra az esetre, ha az új C-osztály négy hengerét túl kevésnek találjuk.
Az újdonság nemcsak sportosabb külsőt kapott, hanem a motorját is megpiszkálták egy kicsit.
Az első tulajdonos által eladásra kínált S-osztály egy hamisítatlan V8-as időgép, mely egyenesen az ezredfordulóra repít vissza bennünket.
A GLS két turbóval megspékelt 4 literes V8-as motorjában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Megérkezett az S580 e szerényebb teljesítményű és egyben olcsóbb kistestvére, az S450 e.
Az emelt futóműves terepjáróval akár 90 centiméter mély vízben is minden további nélkül haladhatunk.
3 liter helyett csak 2-t, V6 helyett pedig mindössze 4 hengert kapunk, de a teljesítmény nőtt.