Luxuskocka: 52 millió forint felett nyit Magyarországon a legújabb Mercedes G-osztály
A ráncfelvarráson átesett G-Klasse legendás G 500-as modellje immár nem V8-as, hanem csak 6 hengeres motort vonultat fel.
A ráncfelvarráson átesett G-Klasse legendás G 500-as modellje immár nem V8-as, hanem csak 6 hengeres motort vonultat fel.
A BMW, az Audi és a Mercedes vezetőivel tárgyalt Nagy Márton, és megegyeztek abban, hogy az autóipar korlátozása rossz lenne az EU-nak, ahogy a kínai elektromos autók büntetővámja is.
A Mercedes-AMG várhatóan két év múlva leplezi le vadonatúj tisztán elektromos sportterepjáróját.
A Mercedes-AMG GT 63 Coupé egyike azon utolsó teljesen őszinte izomautóknak, melyek hajtásában egyetlen elektronnyi elektromosság sincs. Zárt pályán feszegettük az 585 lóerős legharagosabb új sváb csúcskupé határait.
A jól ismert 4 literes biturbó V8-as benzinmotorban bőven van még erőtartalék.
A legendás Mercedes G-Klasse első tisztán elektromos kivitele Kínában mutatkozik be.
A külügyminiszter szerint a gyáregység építése az eredeti ütemterv szerint halad.
Az elektromos Mercedes EQS értékvesztése jelentősen meghaladja a hasonló méretű, de belső égésű motoros Mercedes S-osztályét.
A megújult G-osztályból már egyedül a G 63-as csúcsmodellben található echte V8-as erőforrás.
A stuttgarti gyártó 6 év után elérkezettnek látta az időt a G-Klasse ráncainak felvarrására: hibrid technika került a fedélzetre, és a G 500 immár elbukja a V8-as motort.
A legújabb C63 már nem jókora V8-as motorból, hanem szupermodern plugin hibrid hajtásláncból nyeri az erejét.
Itt tesztelik elsőként azokat az emberszerű robotokat, amelyekre később rábízhatják a leginkább monoton rutinmunkákat a gyártósoron.
Itt a megoldás azok számára, akik a Mercedes-AMG S 63 E Performance-t esetleg egy picit unalmasnak találják.
A rendkívül alacsony fogyasztású Mercedes Vision EQXX a Közel-Keleten ért el új rekordot.
14 százalékos béremelésért sztrájkolnak a Mercedesnél.
A 8 hengeres erőforrástól kényszerűen búcsút kell vennünk, viszont ma már tulajdonképpen az is jó hír, hogy a zászlóshajó AMG E-Klassék nem 4 hengeresek.
Szeretné kitölteni a 2028-ig szóló szerződését a Red Bullnál, ugyanakkor azt mondta, bármi megtörténhet.
Az 54 éves múltra visszatekintő Mercedes luxuslimuzin a kor legmodernebb hi-fi-jét vonultatja fel.
A történelmének eddigi leghosszabb, 24 nagydíjas szezonjának fut neki a hétvégén a Forma–1, és a csapatok arra készülnek, hogy megakadályozzák Max Verstappent abban, hogy olyan nyerő szériát hozzon össze, mint tavaly. Nem lesz könnyű dolguk, de nem is lehetetlen.
A modell egy új kategória lett volna Sport Utility Sedan (SUS) néven.