#MÁV-START



Jöhetnek a magánvasutak az itthoni mellékvonalakra?
 

Jöhetnek a magánvasutak az itthoni mellékvonalakra?

Az Indóház.hu információi szerint elkészült egy olyan törvénytervezet, amellyel kivonnák a közszolgáltatás köréből a vasúti mellékvonalakat. Azt nem tudni, mikor szavazhatnák meg a törvényt, mi történne a mellékvonalakkal és mikortól. A közlekedési portál megpróbálta megtippelni, milyen jövő várhatna ezekre a vonalakra.

hvg.hu hvg.hu


Tableteket vásárolt a MÁV, nem is volt olcsó
 

Tableteket vásárolt a MÁV, nem is volt olcsó

Darabonként 383 ezer forintért vásárolt Winmate-típusú tableteket a MÁV, összesen 3100 darabot vettek az igencsak drágának mondható eszközből 1,19 milliárd forint értékben, de indokolt lehetett a beszerzésük.

hvg.hu hvg.hu

Rejtély, hogy ki fogja vezetni a vonatokat pár év múlva
 

Rejtély, hogy ki fogja vezetni a vonatokat pár év múlva

Az állami vasúttársaság a vonatokon, a hangosbeszélőn toboroz munkásokat krampácsolónak, felsővezeték-szerelőnek, kalauznak, és még pár munkakörre. A MÁV-nak égető szüksége lenne mozdonyvezetőkre, de csak olyan képzési rendszert és pályaképet tud felmutatni, amelyet a fiatal pályakezdők többsége valószínűleg rabszolgatartásnak gondol. A kivándorlás itt is pusztít.

Torontáli Zoltán Torontáli Zoltán





Új vezérigazgatója lesz a MÁV-Startnak
 

Új vezérigazgatója lesz a MÁV-Startnak

Közös megegyezéssel megszűnik Zaránd György, a MÁV-Start Zrt. vezérigazgatójának munkaviszonya 2015. július 31-ével – erősítette meg Morvai Katalin, a MÁV kommunikációs igazgatója hétfőn.

MTI MTI