Vasárnap hajnalban nem lehet majd jegyet vásárolni a MÁV online felületein
Az online jegyvásárlás az OTP Bank rendszerfejlesztése miatt nem működik majd holnap 00:45 és 05:15 között.
Az online jegyvásárlás az OTP Bank rendszerfejlesztése miatt nem működik majd holnap 00:45 és 05:15 között.
A mozdonyok egyre nagyobb része van túl az ötven éven, a vasúti fővonalakon a mostani menetidő tartásához is egymilliárd eurós hitel kellene, a mellékvonalakat pedig gyakorlatilag feladta az állam.
Frissen vásárolt, pici kecskéjével zavarták le a vonatról az utast, pedig váltott rá kutyajegyet. A kecske kálváriája tulajdonképpen csak ekkor kezdődött.
A MÁV szerint a pályát helyreállították, a forgalom elindult rendben.
A MÁV előre figyelmeztetett, 5-10 perces késések előfordulhatnak, de a tervek szerint a vonatok jelentős többsége már teljes útvonalán közlekedhet.
Hegyi Zsolt vezérigazgató szerint az augusztusi balesetért felelős csavarokat azóta minden indokolt helyen lecserélték.
A vasúttársaság finanszírozása túl alacsony, szinte mindenki találkozott már gondokkal az utazása során, a megye- és országbérletek viszont pártpreferenciától függetlenül népszerűek.
„Nagyszámú” pályázat érkezett a rákosrendezői vasúti terület megtisztítására kiírt tenderekre, jelenleg ezek kiértékelése folyik – közölte a HVG megkeresésére az Építési és Közlekedési Minisztérium. A beruházáshoz 27 lakást kell kiüríteni, öt esetben azonban továbbra sem tudtak megállapodni, így az ezekben az ingatlanokban élők lakhatása egyelőre nem megoldott.
Nemet mondott a túlórára a mozdonyvezető, így egy órával később értek haza azok, akik Tatáról Kelenföldre próbáltak eljutni.
A Székesfehérvár és Pusztaszabolcs közötti szakaszon volt szükség a buszos pótlásra.
A HÉV-ek jövőre is ugyanolyan menetrend szerint, azaz ugyanolyan gyakran és kapacitással fognak közlekedni, mint idén – közölte a MÁV-csoport. A HÉV-ekért felelős állami társaság vezérigazgatója egy hétfő reggel megjelent interjúban még azt mondta, nincs döntés az ügyben.
Hársfatea volt, Lázár János és a MÁV vezére nem. Nemcsak ők, a fideszes tagok sem mentek el a főváros Klímavédelmi, Közlekedési és Városfejlesztési Bizottság rendkívüli ülésére. Vitézy Dávid nyílt frontot vállal a kormánnyal, ebben pedig úgy fest, partnere a Tisza és a Párbeszéd, valamint a BKK és a BKV, sőt, még a civilek is.
A HÉV-járművásárlással és a járatritkítással kapcsolatos kommunikációban is ellentmondást talált Vitézy Dávid.
Hegyi Zsolt szerint az InterCity-késések ötöde a balatoni vonalakon keletkezett, mert a nagyobb igénybevétel miatt túl sok idő megy el a fel- és leszállással.
Drasztikusan csökkenhet a járművek száma az állami kézbe került HÉV-vonalakon, a MÁV vezetője szerint viszont még nincs döntés.
A francia Alstom által gyártott több áramnemű Astride mozdonyok akár 160 km/órás sebességgel is vontathatnak.
A vasúttársaság vezérigazgatója szerint ha lesz is változás, azt az utasok túlnyomó többsége nem is fogja érzékelni.
Hosszabb eljutási idővel kell számolni a Nyíregyháza-Vásárosnamény vonalon.
Tatabányán a megszokottól eltérő vágányokra érkezhetnek a vonatok, míg a Budapestre tartó, több kocsiból álló motorvonatoknál csak a menetirány szerinti első kocsiból lehet leszállni az állomáson.