Itt a kormány terve a vasút átalakítására, létrehozzák a nemzet közlekedési vállalatát
Három új szervezeti egységről, a vonat és az autóbusz egymás mellett éléséről, tervezett felújításokról beszélt az ÉKM közlekedésért felelős államtitkára.
Három új szervezeti egységről, a vonat és az autóbusz egymás mellett éléséről, tervezett felújításokról beszélt az ÉKM közlekedésért felelős államtitkára.
A MÁV-nak nem sikerült hétvégén befejezni a „hétvégi váltókarbantartást”, ezért nem tud annyi vonatot fogadni hétfő reggel. Az elővárosi vonatok egy része emiatt megáll Kőbánya-Kispesten, ez az új végállomás, míg nem sikerül utolérni magukat. Egy szakaszon azt kérik, válasszák inkább a metrót az utasok.
A szerelvényt végül az utasokkal együtt elvontatták.
Aki rutinból kimegy a Keletibe, azt érhetik kellemetlen meglepetések.
Késések, kimaradások lehetnek a ceglédi vonalon.
A BKK járatain már januártól ingyen vihetik kutyájukat és kerékpárjukat a bérletesek.
Repkednek az ezermilliárdok az Építési és Közlekedési Minisztérium terveiben. Rengeteg vonatot, mozdonyt és buszt vennének a következő tíz évben, de költenének gyorsvasútra is.
Hegyi Zsolt MÁV-vezérigazgató posztolt a Facebook-oldalán.
A felújításról azután döntöttek, hogy rövid idő alatt két vonat is kisiklott a pályaudvar mellett.
Szeptembertől kereshetett munkát a MÁV volt vezérigazgatója, akitől Lázár János az állami közlekedési mamutcég újabb átszervezése okán vált meg, de Pafféri Zoltán hamar talált új állást: pár napja a Jászai Gellérthez köthető iKON alapkezelőt vezeti.
Az eset kivizsgálásának ideje alatt egyes vonatok hosszabb menetidővel, rövidebb szakaszon közlekednek, vagy kimaradnak.
Két mozdonnyal közlekedett az ukrán elnököt szállító szerelvény, hogy gond nélkül és pontosan befusson a Keletibe.
Január elsejétől összehangoltabb zavarelhárítást, gyorsabb tájékoztatást és gyorsabban bevethető pótlóbuszokat ígér a MÁV-vezér.
Nem kell ezután konzultálni az érintettekkel a vonalbezárások előtt, a vonat- és buszjáratok párhuzamosságainak felszámolásánál pedig beleférne, hogy másfélszeresére nőjön a menetidő.
Kétszáz faaljat cserélnek ki november végéig a Keletiben, a munka nagyobb része jövőre jön majd.
A vasúttársaság néhány órán belül sorozatosan jelentett járműhibáról, biztosítóberendezés-hibákról, eleve komoly késéssel induló pótlóbuszról, nem ismertetett okból nem közlekedő vonatról, és persze ezek nyomán sorozatos menetrendborulásokról.
25 ezer forint a pótdíj összege, de egyelőre még nem kell kifizetni.
A mozdonyvezető időben közbelépett, de más járatokat is buszokkal kellett pótolni.
Vitézy Dávid szerint az lehet a háttérben, hogy túl nagy nyilvánosságot kapott, hogy történelmi mélységbe zuhant a MÁV pontossága a nyáron.
Lázár János szerint érezhető tehercsökkenést jelent majd a vasúti pályadíjak csökkentése, de iparági szereplők szerint ez még nem elégséges a vasúti teherszállítás versenyképességének javításához. Szükség van a mellékvonalakra és arra, hogy a karbantartásokkal a cégek tervezni tudjanak.