Lázárék albérletként akarják felújíttatni a nagy pályaudvarokat
A minisztérium és a MÁV olyan bérlőket keresnek a nagy vasútállomásokba, akik elvégeznék a felújításokat, cserébe a költségeket majd lelakhatják.
A minisztérium és a MÁV olyan bérlőket keresnek a nagy vasútállomásokba, akik elvégeznék a felújításokat, cserébe a költségeket majd lelakhatják.
Vasút is, villamos is.
Kedvezményeket és mentesítő vonatok indítását is bejelentette a MÁV a csütörtökön kezdődő női kézilabda-Európa-bajnoksághoz kapcsolódóan.
Néhány vonalon így is nőtt a menetidő a hétfő esti hiba miatt, de ott is hamarosan helyreáll a menetrend – ígérik.
Hegyi Zsolt közúti hasonlattal szemléltette a helyzetet.
Komoly fennakadásokra kell számítani.
Letört áramszedő, leszakadt felsővezeték, rosszul lett utas, elromlott váltó: kimaradt járatok, késések szinten minden elővárosi vonalon a főváros környékén, és messzebb is.
Meghibásodott a vasúti biztosítóberendezés Kecskemét és Városföld állomás között, emiatt 30-50 perccel nő a személyvonatok és a Napfény InterCity-k menetideje a Budapest-Szeged vonalon – közölte a Mávinform a Facebook-oldalán vasárnap.
Az állami vasúttársaságon idén is kifogott a tél első valódi, bár nem túl nagy csapadékadagja. Nosza, ítélt is még nekik egy kis pénzt a kormány – meg bemutatta, hogyan fogja átalakítani a vállalatot. A Mol azt mondta, EU-s pénzért cserébe hajlandó lenne leválni az orosz olajról, aztán azt mondta, hogy nem ezt mondta. Orbán Viktor az öregedésről lamentált, Matolcsy György a szingularitásról értekezett, miközben megpiszkálták a borravalót. Erről és még sok egyébről szól a HVG heti gazdasági összefoglalója.
A független képviselő anyázott, a miniszter szerint neki szarból kell várat építeni. Hadházy riposztja: nem muszáj, el is lehet húzni. Végül hozzászólt Vitézy Dávid is.
Továbbra is jelentős késésekre kell számítani a Budapest-Győr, a Budapest-Székesfehérvár és a Budapest-Pusztaszabolcs vonalon.
Rövidebb szakaszon közlekedő járatok stb. Nehéz napja van a MÁV-nak.
A legtöbb helyen már sikerült eltakarítani a havat, a MÁV még küszködik.
Szinte minden vonalon jelentős késéseket okozott a péntek hajnali hóesés.
A sikertelen jegyvásárlások levont árát két-három napon belül visszautalják.
Összeszedtük, milyen fennakadásokat okozott a havazás a vasúti és a közúti közlekedésben.
A MÁV szerint nem állt elő veszélyhelyzet, de vizsgálják a történteket.
A fejlesztésre elsősorban a szegedi és debreceni autóipari központok miatt van szükség.
Egy éjszakai vonaton esett neki a vezetőfülke mögötti ablaknak.
Az új, olcsóbb vasúti tarifarendszer miatt annyian vonatoznak, hogy nem csökkent a jegybevétel, ez azonban a működési költségek 3 százalékát sem teszi ki.