Bekerült a Netflix a Vodafone kínálatába
A magyar telekommunikációs vállalatok közül elsőként a Vodafone bővítette kínálatát Netflix-előfizetési lehetőséggel.
A magyar telekommunikációs vállalatok közül elsőként a Vodafone bővítette kínálatát Netflix-előfizetési lehetőséggel.
Hiába van valakinek élő előfizetése, ha nem néz vele filmeket, nem fog pénz levonni a Netflix.
A Netflix magyarországi verziója is megkapta végre a lokalizált felületét, de a fejlesztéssel mégsem teljes az élmény. Vigasztaló, hogy csak apró szépséghibáról van szó.
Furcsa taktikával igyekszik pótolni az áremelés miatt lemorzsolódott előfizetőit, és közben új felhasználókra szert tenni a Netflix.
Úgy tűnik, meghajolt a felhasználói akarat előtt, és elkészíti pénztárcabarát előfizetői csomagját a Netflix.
Immár iOS-rendszerű készülékeken is működik a streaming szolgáltató Netflix okossága, amellyel a régi, már megtekintett sorozatrészek automatikusan törlődnek az eszközről, az újak pedig letöltődnek.
A Netflix már több alkalommal emelt a havidíjakon, de a most következő az eddigi legnagyobb. Az új díjszabás a tengerentúli előfizetőkre érvényes, legalábbis egyelőre.
A Netflix felveszi a kesztyűt az ázsiai konkurenciával, és egy minden eddiginél olcsóbb előfizetői díjat vezet be. Malajziában már tesztelik, mennyire életképes az új üzleti modell.
A most 7 millió új előfizetővel 137 milliósra dagadt nézőtábor ellenére a cash flow 3 milliárd dolláros mínuszban lesz idén.
A videojáték- és az okostelefon-függőség után újabb digitális veszélyről kaptunk hírt: a Netflix is magába szippanthatja a felhasználót.
Új mérőszámokkal bővült nemrég a Fast.com nevű szolgáltatás, mellyel már nem csak az internetkapcsolatunk letöltési sebességét, de a feltöltését és a válaszidőt (hálózati késleltetést) is ellenőrizhetjük.
Felokosítja kicsit a letöltéseket a Netflix. Ez praktikusan azt jelenti, hogy a már befejezett epizód után a rendszer automatikusan letölti majd a következő sorozatrészt, a régebbieket pedig törli, hogy ne foglalják a helyet. Az újdonságot először az androidosok kapják meg.
Ismét bebizonyosodott, hogy a felhasználók hajlandók fizetni olyan szolgáltatásért, amelyet hasznosnak tartanak. Az első negyedéves előfizetői adatok még magát a Netflixet is meglepték.