Ez nem egy melós, hanem egy 1000 lóerős új Nissan Navara
A szupersportosra hangolt pickup mozgatásáról egy tuningolt GT-R motor gondoskodik.
A szupersportosra hangolt pickup mozgatásáról egy tuningolt GT-R motor gondoskodik.
A Barcelona melletti gyárat is bezárja a pickup visszavonásáról döntő japán márka.
Kipróbáltuk, hogy a milyen a gyakorlatban a nagyobb új motorral szerelt és felfrissített pickup csúcsmodellje, ami továbbra is egy kőkemény munkagép, csak ezúttal éppen elegáns gúnyába van bújtatva.
Ezzel a négykerék-hajtású pickuppal lényegében bárhol és bármikor össze lehet hozni egy grillpartit.
Nemrégiben hajszál híján az Év Autója lett, hamarosan viszont véget érthet az Alpine A110 pályafutása.
A hatalmas német divatterepjáró pickup változatát először egy magyar designer álmodta meg, most pedig sokak meglepetésére valóság lett belőle.
Ha a Mercedesnek lehet X-osztályos pickupja, akkor miért ne lehetne egy hasonló modellje a BMW-nek is?
A japán gyártó népszerű pickup modelljének legjobban felszerelt elegáns változatát fogtuk vallatóra.
A csúcsragadozót tisztelet övezi. A Nissan Navara V6-os motorja 231 lóerős, sportkocsiként gyorsul, teherautóként lassul, miközben finom bőrrel és minőségi zenével kényeztet. A King of The Road érzés megfizethetetlen, a Navara megjelenésénél csak az ára félelmetesebb. Kétezer kilométeren át teszteltük.
Ha nyereséges vállalkozásunk plusz millióit könyvelőnk tanácsára gyorsan és látványosan kell eltüntetni, meg se álljunk egy Navara kereskedőig. Platinum felszereltsége luxusautók csecsebecséit kínálja, 190 lóereje és 11 milliós bruttó ára is kiemeli a szorgos mindennapok munkásautói közül. Áfája még mindig visszaigényelhető, mostoha terepen is elboldogul.