Megnyílt a nagyközönség előtt az imádott és gyűlölt francia pop-art-ikon, Serge Gainsbourg otthona
A Maison Gainsbourg „egyszerre nappali, bordély, múzeum és zeneterem”, mondja a néhai színész-dalszerző lánya, Charlotte.
A Maison Gainsbourg „egyszerre nappali, bordély, múzeum és zeneterem”, mondja a néhai színész-dalszerző lánya, Charlotte.
„Egy helyi lakos látta őket, amikor egy kék csillagot stencileztek egy falra. Azt mondták, hogy egy harmadik féltől kaptak megbízást a munkára, pénzért cserébe, amelyet bizonyított egy orosz nyelvű beszélgetés a telefonjukban” – írta az ügyészség.
„Fűzfák, Giverny” című, 1886-ban készült tájképet november 24-én a Hotel Drouot-ban árverezik. Ha megyünk, hárommillió euró körül vigyünk magunkkal. Sokkal jobban a zsebünkbe kell nyúlni viszont, ha „A tavirózsás tó” című festmény november 9-i New York-i árverésére igyekszünk.
A nő állítólag azt is kiabálta, hogy „Allahu Akbar".
Magyarország elszigetelődött, ez a helyzet pedig csak fokozódhat, ha Lengyelországban Donald Tusk tud kormányt alakítani. Orbán egykori harcostársa, ellenlábasa pedig azt mondja, a miniszterelnöknek érdemes vigyázó szemét Párizsra, Brüsszelre és Washingtonra vetnie.
Könnyen túlélhetik a kétórás utazást az Eurostaron Párizsból Londonig – írta meg az Independent, majd a brit főváros polgármestere is kénytelen volt elismerni: a londoni metróban is megjelentek a rovarok.
Szárnyalás – Vol – Flight, Reigl Judit figurális festészete címmel tárlat mutatja be a három éve elhunyt világhírű művész munkáit a Kiscelli Múzeum Templomterében. A kiállítás egyik kurátorával, a művész által a hagyatéka kezelésére létrehozott alapítvány tagjával, Cserba Júliával beszélgettünk.
A francia fővárosban legutóbb egy iskola esett el a rovarok elleni küzdelemben.
Egyesek szerint a rovarok már az olimpia megrendezését is veszélyeztetik.
A francia fővárosban egyre elviselhetetlenebbek a nyarak, most mestertervet dolgoztak ki a csökkentésére. A Deutsche Welle videója.
Miért nem lehet Budapesten kezdeni a budapesti autóprobléma megoldását? Hogyan állít használható példát London és Prága a magyar fővárosnak? Ki kéne-e árusítsuk a vágányainkat? Van-e autósüldözés, lehet-e dugódíj? Fenntarthatósági podcastunk évadnyitójában Vitézy Dávid volt közlekedési államtitkár és egykori BKK- és BFK-vezér válaszolt az elmúlt hónapok legégetőbb közlekedési kérdéseire és vetítette előre nemzetközi példákon keresztül, hogy jó szakpolitikával milyen szerepe lehetne a tömegközlekedésnek egy fenntartható jövőben.
A kalandvágyó amerikaiakat a tűzoltóknak kellett lehozniuk.
Bombariadó miatt evakuálni kellett a látogatókat az Eiffel-torony területéről szombaton.
Az elkövetők két – szürke öltönyt viselő – férfi és egy zöld ruhás nő voltak. Legalább egyiküknél fegyver is volt.
A PSG viszont belement volna az üzletbe, ők 300 milliót kaszáltak volna rajta.
1,4 milliárd euróból rehabilitálták a folyót, amelyben több olimpiai versenyt is tartanak jövőre.
„Itt nincsenek földutak, vagy hegyi ösvények, ahol értelme lenne egy ilyen autónak” – mondta a város egyik alpolgármestere.