Magyar designer csapta le a legújabb autók tetejét
Mutatjuk, hogyan néz ki egy nyitott tetős Toyota GR 86, illetve új Peugeot 308.
Mutatjuk, hogyan néz ki egy nyitott tetős Toyota GR 86, illetve új Peugeot 308.
Hamarosan hivatalosan is leleplezik a puttonyos új 308-ast, vázoljuk, hogy körülbelül hogyan néz majd ki.
Friss dizájnnal, megújult i-Cockpit műszerfallal és modern hibrid hajtással támad a VW Golf francia riválisa.
A francia gyártó kompakt modellje egyre korosabb, ezért most újból felvarrták a ráncait.
Az év kifejezése állítólag az "aputest", ami elvileg arra vonatkozik, hogy ötszázalék testzsír és 40 felett is lehet sportos valaki. Ennek elég találó analógiája a Peugeot 308 GT. Egy 205 lóerős, nem túlgyúrt kompakt, amelynek viszont egyáltalán nem kell szégyenkeznie, ha valakivel ki kell állni meccselni.
Huszonkét országot képviselő újságírókból álló zsűri a Peugeot 308-nak ítélte a „Car of the Year 2014” címet. Mi tagadás, a francia autóiparnak szüksége volt egy ilyen elismerésre.
Bemutatkozott a francia márka 308-asának második generációja, amely hatékonyságban, dinamizmusságban és minőségben ígér fejlődést.
Alig pár nappal a hivatalos bemutató előtt lettek láthatók képek az új kompakt autóról, a 308-asról.
A Peugeot 308-as nem füllentett, amikor fedélzeti számítógépén 4,8 literes átlagfogyasztással kérkedett. A takarékos vezetés nem jelentett hátrányt a forgalomban, a 112 lóerős dízel halad, ahogy kell, a kocsi ráadásul bitangul szép. És megy, és megy…ki a világból.