Megnőtt a Porsche Taycan villanyautó hatótávja
Az optimalizációnak köszönhetően akár közel 15 százalékkal nagyobb távolság tehető meg a sportos elektromos autóval, mint korábban.
Az optimalizációnak köszönhetően akár közel 15 százalékkal nagyobb távolság tehető meg a sportos elektromos autóval, mint korábban.
A nemrég debütált 911 GT3 RS több mint 10 másodpercet vert a Zöld Pokolban a 911 GT3-ra.
A léghűtéses régi 911-es egyenesen a 60-as évekbe repít vissza bennünket.
A közelmúltban tőzsdére ment zuffenhauseni cég értéke meghaladja a Volkswagenét is.
A 100 lóerővel erősebb új Turbo S-t ültetett futóművel és megerősített fékrendszerrel vértezték fel.
A gyártó következő generációs villanyautóit a jelenlegi modelleknél jelentősen gyorsabban lehet majd tölteni.
A Porsche legújabb modelljei ismét bebizonyították, hogy nem feltétlenül a legerősebb és legdrágább sportkocsiban részesülhetünk a legkomolyabb vezetési élményben - kipróbáltuk a 911 GT3-at és a 718 GT4 RS-t.
Immár hazánkban is rendelhető a Porsche 911 valaha készült legsportosabb változata.
A fedélzeti kamerás felvétel tanúsága szerint erőhiányban egyáltalán nem szenved a turbó nélküli magas fordulatszámú motorral szerelt aktuális GT3.
Minden jel arra mutat, hogy a Taycan hamarosan egy nagyobb testvérmodellt fog kapni.
A sportautógyártó az előzetes becslések szerint akár 85 milliárd dolláros tőzsdei értékkel is nyithat.
Kicsi, könnyű és igen erős ez a hegyi felfutó versenyek szellemében készült új roadster.
A valós sportkocsiként funkcionáló Sally Carrera eladásából származó összeget jótékonysági célokra fordítják.
Nem a legerősebb, és egyenesben sem feltétlenül a leggyorsabb a Porsche aerodinamikailag végletekig optimalizált újdonsága, de a kanyarokban verhetetlen.
Nem sokkal a hivatalos leleplezés már most rápillanthatunk az új Porsche 911 GT3 RS-re.
Sally Carrera a filmvásznakat követően a közutakon is felbukkanhat, de csak egyetlen példány készült belőle.
A napsugár színű 1973-as Porsche Carrera RS 2.7 természetes hibátlan állapotban van.
Eddig még egyetlen sorozatgyártású elektromos autó sem ért körbe olyan gyorsan a Nordschleifén, mint a Taycan Turbo S.
Furcsa, de nem példa nélküli, hogy valaki publikus magyar mélygarázsban "rejtegeti" négykerekű kincsét.
Érkezőben a 911 GT3 RS, mely a hagyományoknak megfelelően magas fordulatszámú szívómotorral, hátsókerék-meghajtással és alacsony tömeggel támad.