Közúti versenyautó: szupergyors új Porsche érkezett
Az újdonság kőkemény másodpercekkel veri a Nordschleifén a már amúgy sem lassú 911 GT3-at.
Az újdonság kőkemény másodpercekkel veri a Nordschleifén a már amúgy sem lassú 911 GT3-at.
A bottropi különítmény természetesen kapásból a legerősebb Taycant vette kezelésbe.
Paul Pelosi egy Porschéval karambolozott.
Új tulajdonosra vár egy az elmúlt 34 évben lényegében alig használt remek Porsche 959-es.
A Porsche Cayenne Turbo Coupé motorjában a jelek szerint sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
40 perc tömény petrolhead-mennyország ez a videó, melyben a McLaren F1, a Porsche 911 GT1 és a Mercedes CLK GTR játsza a főszerepet.
Egyszerre két, jól ismert márkájával jelenne meg a Forma–1-ben a Volkswagen-csoport. Nem csoda, hogy mostanában kevés gyártó merészkedik az F1 közelébe, de ha valamikor, akkor most lehet érdemes ezzel próbálkozni: 2026-ra minden gyártó a nulláról indulhat a teljesen új motorok tervezésével, és a kiadások erőszakos visszafogásával még arra is van esély, hogy némi nyereséget sikerül elérni.
Alig több, mint 3 perc, így akár egy gyors kávé mellett is megtekinthető ez az idő kerekét jó néhány évtizeddel visszatekerő petrolhead rövidfilm.
Megtörtént a bejelentés, amelyet már hónapok óta pletykáltak.
A Porsche sosem készített még ennyire erős motorral szerelt manuálváltós sportkocsit.
Egy Porsche 911 Speedster volánjánál fotózták le, amint a Bayern München edzésére érkezett.
Egyelőre „a négy fal között” csinálják, de idővel a közutakra is eljuthat a Holoride nevű startup megoldása, mellyel először a Porsche Los Angeles-i élményközpontjában lehet találkozni.
Lewis Hamilton is azt mondja, csak nyerne a sportág az új gyártók belépésével.
A népautó státusz helyett inkább a haszonkulcs lesz a fontos a vállalatnál.
A magas fordulatszámú szívómotorhoz nem nyúltak hozzá a fejlesztők, emiatt azonban vélhetően kevesen ejtenek könnyeket.
A Porsche Taycan esetében télen akár 20 százalékkal is rövidebb lehet a hatótáv, mint nyáron.
A nagy gyártók után az exkluzív márkák is sorra elhagyják az orosz piacot. Azonban van gyártó, amelyet ezen túlmenően is érint a konfliktus.
A 911-es sportkocsi csúcsváltozata a tesztek alapján már-már hiperautókat idéző gyorsulással rendelkezik.
A korábbi híreszteléseket hivatalosan is megerősítette a vállalat.
A 718 és a 911 után most a gyártó népszerű szabadidő-autója is kapott egy T verziót.