Hatvan jelenlegi modelljét szünteti meg a Volkswagen-csoport
A népautó státusz helyett inkább a haszonkulcs lesz a fontos a vállalatnál.
A népautó státusz helyett inkább a haszonkulcs lesz a fontos a vállalatnál.
A magas fordulatszámú szívómotorhoz nem nyúltak hozzá a fejlesztők, emiatt azonban vélhetően kevesen ejtenek könnyeket.
A Porsche Taycan esetében télen akár 20 százalékkal is rövidebb lehet a hatótáv, mint nyáron.
A nagy gyártók után az exkluzív márkák is sorra elhagyják az orosz piacot. Azonban van gyártó, amelyet ezen túlmenően is érint a konfliktus.
A 911-es sportkocsi csúcsváltozata a tesztek alapján már-már hiperautókat idéző gyorsulással rendelkezik.
A korábbi híreszteléseket hivatalosan is megerősítette a vállalat.
A 718 és a 911 után most a gyártó népszerű szabadidő-autója is kapott egy T verziót.
A kétszáz méter hosszú Felicity Ace-t kénytelen volt elhagyni a személyzete.
Nagyjából annyi idő alatt van százon a Macan GTS, mint amennyi idő elmondani, hogy ez tényleg egy olyan szabadidő-autó, ami majdnem úgy megy, mint egy Porsche 911-es.
Kétszázezres bírságra számíthat.
A villanyautók piacát az igen gazdag olajalapból pörgető skandináv országban már alig fogynak a tisztán benzines kocsik.
A zuffenhauseni gyártó ikonikus sportmodellje sem kerülheti el a sorsát, villanymotor kerül a hajtásába.
A töltők csúcsteljesítménye közel 30 százalékkal fog növekedni.
A fényhíddal ellátott safety car a Formula E versenyeken teljesít majd szolgálatot.
A villanymotoros új sportkombi csúcsmodellje 2,8 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra.
A veterán korú sportautó egyenesen a 70-es évek elejére repít vissza bennünket.
A Targa GTS-re épülő limitált szériával ünneplik meg a Porsche Design kerek születésnapját.
A limitált szériás új kivitel mind normál, mind pedig kupé változatban elérhető.
Magyarországon jelenleg keresve sem találunk 64,4 millió forintnál olcsóbb Maybachot, már amennyiben annak négy kereke kell, hogy legyen. De ha beérjük egy eredeti Maybach napszemüveggel, akkor ennél jelentősen olcsóbban is megúszható a persze még így sem éppen alacsony költségvetésű projekt.
Az 1931-ben alapított német gyártó most először szállított le 300 ezernél több új autót egy év alatt.