#Prada





Imádják Budapestet a világmárkák
 

Imádják Budapestet a világmárkák

Tavaly Hongkong volt a világ első számú kiskereskedelmi piaca, minden más városnál több kiskereskedőt vonzott – derül ki a CBRE legfrissebb, globális kiskereskedelemről szóló jelentéséből. Budapestre 2012-ben 11 új márka érkezett, így a magyar főváros az 52. helyről a 36.-ra ugrott, megelőzve olyan, nála jelentősebb vásárlóerővel rendelkező városokat, mint Barcelona, Bécs vagy Prága.

hvg.hu hvg.hu

Szerencsét hozott a Diornak Jennifer Lawrence oscaros esése
 

Szerencsét hozott a Diornak Jennifer Lawrence oscaros esése

Extra reklámot hozott a Diornak, hogy Jennifer Lawrence elbotlott az idei Oscar-gálán, amikor fel akart menni a színpadra átvenni a legjobb női főszerepért járó díjat. A Dior öltöztette ugyanis, így a nézők nemcsak az esést, hanem a divatház ruháját is láthatták. A válság alatt sem csökkent a luxusmárkák bevétele, de ehhez új stratégiára volt szükségük – írja a Világgazdaság.

Világgazdaság Világgazdaság

A luxuscégeket is eléri a válság?
 

A luxuscégeket is eléri a válság?

A luxustermékek gyártói eddig meglehetősen jól állták a világgazdaságot sújtó, egymást követő válsághullámokat, ám a Tiffany & Co. jelentése alapján úgy tűnik, hogy immáron ezeknek a cégeknek is gondjaik támadtak.

hvg.hu hvg.hu