Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Extra reklámot hozott a Diornak, hogy Jennifer Lawrence elbotlott az idei Oscar-gálán, amikor fel akart menni a színpadra átvenni a legjobb női főszerepért járó díjat. A Dior öltöztette ugyanis, így a nézők nemcsak az esést, hanem a divatház ruháját is láthatták. A válság alatt sem csökkent a luxusmárkák bevétele, de ehhez új stratégiára volt szükségük – írja a Világgazdaság.
Jennifer Lawrence elefántcsontszínű estélyit viselt az idei Oscar-gálán, amit már korábban az este legszebbjének kiáltottak ki, de a színpad előtti botlás nem várt ingyenreklámot hozott Christian Dior tervezőnek. Néhány nappal később derült ki aztán, hogy Jennifer Lawrence lesz a márka új arca.
Az Oscar-gála hagyományosan a divattervezők egyik legnagyobb ünnepe évek óta. A The New York Times összesítése szerint a sztárok legszívesebben Versacét öltenek magukra. Az elmúlt tizenöt évben a napilap 34 Versace, 21 Armani, 20 Valentino és 18 Dior nagyestélyit számolt össze a díjátadón.
A Diornak nem csak az Oscar hozott szerencsét: Raf Simons belga tervező szerződtetése is jó döntésnek bizonyult a többségi tulajdonos Moet Henessy Louit Vuitton LVMH részéről, a társaság így tavaly 19 százalékkal, 29,3 milliárd euróra tudta növelni forgalmát.
A Prada tavaly 29 százalékkal tudta növelni bevételét, ami év végére meghaladta a 33 milliárd eurót. A forgalomnövekedés legnagyobb részét az európai piac adta, és a korábban kitörési pontnak számító Kelet-Ázsiában ennél alacsonyabb, 23 százalékos volt a bővülés.
A Gucci és az Yves Saint Laurent tulajdonosának forgalma 20,8 százalékkal, 9,7 milliárd euróra nőtt, miközben keleten alig tudott teljesíteni. Ez is jól mutatja, hogy a kínai piac bővülése sem határtalan, pedig korábban kitörési pontként tartották számon. A gyengébb eredményt részben a gazdasági növekedés lassulásának, részben pedig annak tudják be, hogy az új pekingi vezetők jóval konzervatívabb irányvonalat képviselnek, mint elődeik – olvasható a cikkben.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Magyar Péter azt mondja, van receptje a lakhatási válság ellen. A feladat nem kicsi: lakhatási szakértőt, az építéstörténet szakértőjét és a témával foglalkozó szociológust is kérdeztünk az emberemlékezet óta tartó lakhatási válság okairól és a fordulat lehetőségéről.
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.